معاون حمل و نقل شهرداری تهران گفت: نباید تجربه خط مترو کرج به صادقیه تکرار شود. پورسیدآقایی گفت: مطالعات خوبی در خصوص طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران صورت گرفته و با تصویب این طرح و با احتساب خط مترو تهران به کرج، تهران دارای ۱۱ خط خواهد بود. معاون حمل و نقل شهرداری […]

معاون حمل و نقل شهرداری تهران گفت: نباید تجربه خط مترو کرج به صادقیه تکرار شود. پورسیدآقایی گفت: مطالعات خوبی در خصوص طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران صورت گرفته و با تصویب این طرح و با احتساب خط مترو تهران به کرج، تهران دارای ۱۱ خط خواهد بود. معاون حمل و نقل شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در خصوص خطوط حومه ای منطقی که در خط تهران به کرج صورت گرفت منطقی اشتباه بود و اصل خط صادقیه به کرج در روز اول به این شکل نبود. پورسیدآقایی گفت: خط مترو صادقیه به کرج قرار بود از بعد از ایستگاه ایران خودرو به زیر زمین منتقل شود و این یک منطق علمی در اصول حمل و نقل ریلی در جهان است.