تمهیدات بانک رفاه در راستای تسهیل خدمات غیر حضوری
تمهیدات بانک رفاه در راستای تسهیل خدمات غیر حضوری

    بانک رفاه کارگران بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی و در راستای مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدامات این بانک برای کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب و دستگاه های خود‌پرداز اعلام کرد. با توجه به روند صعودی و شروع موج دوم بیماری کرونا و به منظور تسهیل استفاده مشتریان از […]

 

 

بانک رفاه کارگران بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی و در راستای مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدامات این بانک برای کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب و دستگاه های خود‌پرداز اعلام کرد.
با توجه به روند صعودی و شروع موج دوم بیماری کرونا و به منظور تسهیل استفاده مشتریان از درگاه های غیر حضوری و کاهش مراجعات حضوری مردم به شعب و دستگاه های خودپرداز، تا اطلاع ثانوی اقداماتی به شرح زیر صورت پذیرفت:
۱- افزایش سقف مجاز مجموع تراکنش های انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه های اینترنتی، خود‌پرداز و کیوسک از مبلغ ۳۰ میلیون ریال در هر شبانه روز از مبدأ هر کارت به مبلغ ۶۰ میلیون ریال.
۲- تمدید تاریخ انقضای رفاه کارت های همراه که تاریخ انقضای آنها فروردین ماه سال جاری به بعد است، بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری.

دعوت بانک ملی برای استفاده حداکثری از خدمات بانکداری غیرحضوری

 

بانک ملی ایران از مشتریان خود درخواست کرد تا حد امکان از مراجعه حضوری به واحدها خودداری کنند.
با توجه به این که شعب بانک ها از مراکز مستعد انتقال کرونا معرفی شده اند، این بانک مشتریانش را به استفاده از حداکثری از خدمات بانکداری غیرحضوری دعوت کرد.
با این حال در شعب بانک ملی همه پروتکل های بهداشتی رعایت می شوند. جداسازی پیشخوان ها با نایلون، استفاده از دستکش و ماسک و نیز ضدعفونی کردن سطوح از جمله اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا در واحدهای این بانک است.
همچنین بر اساس دستور مقام های مسئول، از روز سه شنبه ۳۱ تیرماه کارکنان بانک ملی با دو سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد.
سامانه بام، اپلیکیشن بله، دستگاه های خودگردان و خودپرداز، همراه بانک، بانک آفیسر و … به عنوان درگاه های بانکداری غیرحضوری، بسیاری از خدمات را در اختیار مشتریان بانک ملی قرار می دهند.

 

بالاترین نسبت سود به سرمایه در پست بانک ایران ثبت شد

با برگزاری اولین مجمع عمومی بانک ها در شبکه بانکی؛ بالاترین نسبت سود به سرمایه در پست بانک ایران ثبت شد.
پست بانک ایران با تمرکز بر برنامه محوری، شفافیت اطلاعات مالی و عملیاتی، بهره مندی از گنجینه سرمایه انسانی در سطوح مختلف سازمانی و با تکیه بر مشتریان وفادار به ویژه درمناطق روستائی کشور و استفاده از ظرفیت های بازار کسب و کار فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ کمک به تامین مالی و رشد و توسعه اقتصادی کشور درسال رونق تولید، مسیر زیان دهی بانک را که در سال های اخیر به صورت مزمن گرفتار آن شده بود، معکوس کرد و در سال مالی ۱۳۹۸، صورت های مالی خود را با سودآوری به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه رساند. موفقیت های پست بانک ایران در سال ۱۳۹۸ که در نوع خود در شبکه بانکی کشورکم نظیر است، درقالب نمودارهای عملکرد قابل ارایه است که به مهم ترین شاخص های امور بانکی پرداخته می شود.

 

تمدید خودکار کارت های منقضی شده بانک سینا
در راستای کمک به مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور، ضمن افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت در بانک سینا، تاریخ کارتهای منقضی شده مشتریان بانک در تیرماه جاری برای یک سال دیگر به صورت خودکار تمدید شد.
به گزارش روابط عمومی بانک سینا، به منظور کاهش مراجعات به شعب و عدم جابه جایی وجوه نقد، سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی و درون بانکی از طریق درگاه های اینترنتی، کیوسک و خودپرداز در بانک سینا از مبلغ ۳۰ میلیون ریال در هر شبانه روز از مبدا هر کارت به ۶۰ میلیون ریال افزایش یافت.
همچنین به منظور تسهیل در استفاده مشتریان گرامی از درگاه های غیرحضوری، تاریخ انقضای کارت نقدی مشتریان بانک سینا در تیرماه ۱۳۹۹ برای دارندگان شماره موبایل معتبر در سیستم بانک، به مدت یکسال تمدید شد.
گفتنی است پیشتر این بانک طبق دستورالعمل های صادره بانک مرکزی به جهت رفاه حال مشتریان گرامی، نسبت به افزایش انتقال وجه تا سقف مجاز اعلام شده و نیز تمدید کارت ها در ماه های گذشته اقدام کرده بود.