شرکت “علی‌بابا” طرح استفاده از ربات‌های پیشخدمت در رستوران‌های زنجیره‌ای خود را گسترش می‌دهد. شرکت چینی “علی‌بابا”(Alibaba) در جدیدترین ابتکار خود، گام دیگری به سوی تحول سرویس‌های خدماتی و گسترش علم رباتیک و هوش مصنوعی در تجارت برداشته است.این شرکت برای افزایش کارایی و کاهش هزینه‌های مربوط به کارگران، ربات‌هایی به اندازه مایکرویو را جایگزین […]

شرکت “علی‌بابا” طرح استفاده از ربات‌های پیشخدمت در رستوران‌های زنجیره‌ای خود را گسترش می‌دهد. شرکت چینی “علی‌بابا”(Alibaba) در جدیدترین ابتکار خود، گام دیگری به سوی تحول سرویس‌های خدماتی و گسترش علم رباتیک و هوش مصنوعی در تجارت برداشته است.این شرکت برای افزایش کارایی و کاهش هزینه‌های مربوط به کارگران، ربات‌هایی به اندازه مایکرویو را جایگزین پیشخدمت‌های انسان کرده است که روی یک ریل، در اطراف رستوران می‌چرخند.در این رستوران‌ها رباتی کوچک جلوی میز مشتری می‌آید و غذا را سرو میکند.

 

 

 

 

 

قاب – علیرضا معصومی