رونمایی از سامانه خدمات الکترونیک و اشتراک‌پذیری اینترنتی شرکت گاز استان یزد
رونمایی از سامانه خدمات الکترونیک و اشتراک‌پذیری اینترنتی شرکت گاز استان یزد

    در راستای سیاست‌های دولت الکترونیک و با هدف بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مشترکین گاز طبیعی از سامانه خدمات الکترونیک و اشتراک‌پذیری شرکت گاز استان یزد رونمایی شد. مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در این مراسم که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، مدیرکل ارتباطات و فناوری […]

 

 

در راستای سیاست‌های دولت الکترونیک و با هدف بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مشترکین گاز طبیعی از سامانه خدمات الکترونیک و اشتراک‌پذیری شرکت گاز استان یزد رونمایی شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در این مراسم که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد، از ارائه خدمات الکترونیک در کنار توسعه شبکه‌های گازرسانی و تأمین سوخت مورد نیاز در بخش خانگی و صنعتی، به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های شرکت گاز در جهت کسب رضایت هر چه بیشتر مشترکین و متقاضیان نام برد که راه‌اندازی سامانه مذکور از جمله اقدامات شاخصی است که در این خصوص صورت پذیرفته و قطعا منجر به افزایش رضایت‌مندی هر چه بیشتر مشتریان خواهد شد.
علی اکبر میدانشاهی در تشریح سامانه مذکور گفت: با راه‌اندازی سامانه امضا دیجیتال و الکترونیکی کردن نقشه‌های گاز که برای اولین بار در استان یزد صورت پذیرفت امکان اشتراک‌پذیری اینترنتی، توسط خود متقاضی و یا در سطح ۷۰ دفتر پیشخوان دولت و ۳۴ مرکز ICT روستایی فراهم گردید و متقاضیان از این پس می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت شركت گاز استان یزد به آدرس www.nigc-yazd.ir قسمت “خدمات الکترونیک” نسبت به ثبت درخواست اشتراک‌پذیری یا نصب علمک اقدام نمایند و با استقرار اکیپ ویژه‌ی نصب کنتور اینترنتی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمت مدنظر ارائه خواهد شد.

عملکرد شرکت گاز در حوزه عمرانی و اجرای پروژه‌های گازرسانی
قابل تقدیر است
در بخش دیگری از این مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد عملکرد شرکت گاز را در حوزه عمرانی و اجرای پروژه‌های گازرسانی قابل تقدیر دانست و افزود: گازرسانی به تمامی شهرهای استان و همچنین روستاها که در بسیاری موارد به دلیل صعب العبور بودن مسیرها و شرایط سخت جوی و محیطی با سختی‌های بسیار زیادی روبرو بوده است خود گویای این موضوع بوده است، این در حالی است که ارائه خدمات الکترونیک نیز به شکل قابل قبولی توسط این شرکت در حال انجام است به طوریکه می‌توان از شرکت گاز به عنوان پیشرو و یکی از برترین‌ها در حوزه جمع آوری اطلاعات و داده‌ها نام برد و مسلماً این موفقیت با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و مدیریت دانش امکان‌پذیر شده است.
محسن صادقیان در ادامه با اشاره به اهمیت الکترونیکی شدن فعالیت‌ها و خدمات در عصر ارتباطات، بر ایجاد سامانه‌های الکترونیکی در کلیه شرکت‌ها تأکید و تصریح نمود: ایجاد بانک‌های اطلاعتی علاوه بر تسریع و تسهیل امور سازمان‌ها، به کمک مدیران ارشد استان در تصمیم‌سازی‌های کلان و همچنین ایجاد شهر هوشمند و مدیریت شهری متناسب با آن آمده است که تهیه سامانه اطلاعاتی داده مکانی استانی نمونه بارز آن به شمار می‌رود ضمن اینکه تجمیع سامانه‌های موجود در دستگاه‌های مختلف می‌تواند منجر به ایجاد یک بانک اطلاعاتی متمرکز و یکپارچه شود و نتایج مثبتی از جمله کاهش زمان و هزینه‌ها، شفافیت و پاسخگویی مناسب، کارآمدی و اثر بخشی و در نهایت رضایت‌مندی در حوزه ارائه خدمات را به دنبال خواهد داشت.

  • نویسنده : با هدف بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مشترکین گاز طبیعی صورت پذیرفت؛