معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است نوآوری‌های صورت گرفته در حوزه قرآن باید به گوش مخاطبان برسد. عبدالهادی فقهی زاده معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تبلیغات بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به ایرنا گفت: کمیته روابط عمومی و بخش رسانه‌ها در این زمینه فعال شده‌اند و […]

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است نوآوری‌های صورت گرفته در حوزه قرآن باید به گوش مخاطبان برسد.

عبدالهادی فقهی زاده معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تبلیغات بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به ایرنا گفت: کمیته روابط عمومی و بخش رسانه‌ها در این زمینه فعال شده‌اند و تاکنون دو نشست اختصاصی برای اصحاب رسانه برگزار شده است تا تبلیغ نمایشگاه به خوبی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: اگر فعالیت‌ها و نوآوری‌های انجام شده در حوزه قرآن بیان نشود و به درستی به گوش مخاطبان نرسد، طبیعی است که از تعداد و کم و کیف مخاطبان کاسته خواهد شد.