امور فرهنگی موجب نهادینه سازی ارزش‌های سازنده در سازمان می شود
امور فرهنگی موجب نهادینه سازی ارزش‌های سازنده در سازمان می شود

کرمانشاه – الهه فرهادی مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه اظهارداشت: اجرای برنامه‌های مرتبط با امور فرهنگی در ایجاد و نهادینه سازی ارزش‌های سازنده در سازمان نقش اساسی دارد و موجب پویایی سازمان است. علیرضا کاکاوند؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در اولین جلسه کمیته دوم انسجام بخشی دفاتر امور فرهنگی و دینی شرکت‌های […]

کرمانشاه – الهه فرهادی
مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه اظهارداشت: اجرای برنامه‌های مرتبط با امور فرهنگی در ایجاد و نهادینه سازی ارزش‌های سازنده در سازمان نقش اساسی دارد و موجب پویایی سازمان است.
علیرضا کاکاوند؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در اولین جلسه کمیته دوم انسجام بخشی دفاتر امور فرهنگی و دینی شرکت‌های آبفا استان‌های (کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و شرقی، ایلام، اردبیل و زنجان) که در کرمانشاه برگزار شد، به بیان نکاتی در زمینه اهمیت مسائل فرهنگی در سازمان‌ها و نهادها پرداخت و گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «فرهنگ یک ملت است، که می‌تواند آن ملت را پیشرفته، عزیز، توانا، عالم، فناور، نوآور و دارای آبروی جهانی کند.» توجه به مقوله فرهنگ نه تنها در رشد و شکوفایی جامعه مهم و حیاتیست بلکه ایجاد فرهنگ سازمانی صحیح مبتنی بر روحیه جهادی و هم دلی در نهادها و ادارات نیز بسیار مهم است و همواره باید این موضوع مورد توجه مدیران ارشد سازمان قرار گیرد. زیرا کارکنان متعهد نقش سکان داران سازمان را بر عهده دارند که می‌توانند در تحقق اهداف سازمان خود مفید و کارآمد باشند.
وی افزود: یکی از مواردی که باید مورد توجه و تشویق مدیران ارشد هر نهاد و سازمان قرار گیرد در اولویت قرار دادن برنامه‌های منسجم فرهنگی است، اجرای برنامه‌های مرتبط با امور فرهنگی می‌تواند در ایجاد و نهادینه سازی ارزش‌های سازنده در سازمان نقش اساسی داشته باشد و موجب پویایی و بالندگی آن نهاد شود.
کاکاوند گفت: از جمله فرهنگ‌هایی که باید در سازمان‌ها و ادارات رواج پیدا کند؛ فرهنگ و ارزش‌های جهادی برخاسته از اندیشه و باورهای مذهبی و ایمانی و با الهام از سیره و اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب است.
کاکاوند تصریح کرد: در این راستا شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با سرلوحه قرار دادن سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: «ما جز با کار جهادی و انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.» سعی بر اشاعه فرهنگ جهادی، روحیه سخت کوشی، جسارت، تعاون، تعهد و مشارکت، در پرسنل شرکت را داشته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن اشاره به خشکسالی بی سابقه کشور خاطر نشان ساخت: در شرایط کنونی کشور که خشکسالی موجب کاهش سطح منابع تامین آب و بروز مشکلاتی برای مردم و شرکت آبفا گردید اهمیت و جایگاه کار جهادی بیش از پیش نمود پیدا کرده است.