۱۴۴ چاه فاقد پروانه در رزن تعیین تکلیف می‌شود
۱۴۴ چاه فاقد پروانه در رزن تعیین تکلیف می‌شود

همدان، خبرنگار روزنامه جمله: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با بیان اینکه طی ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۳۶ عدد چاه فاقد پروانه در شهرستان رزن تعیین تکلیف شد، گفت: تعهد شرکت آب منطقه‌ای در این راستا تا پایان سال برابر ۱۴۴ چاه است. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای همدان؛ منصور ستوده؛ با […]

همدان، خبرنگار روزنامه جمله:
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با بیان اینکه طی ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۳۶ عدد چاه فاقد پروانه در شهرستان رزن تعیین تکلیف شد، گفت: تعهد شرکت آب منطقه‌ای در این راستا تا پایان سال برابر ۱۴۴ چاه است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای همدان؛ منصور ستوده؛ با بیان اینکه در تمامی شهرستان‌های ده گانه استان همدان طرح‌های مربوط به مطالعه و اجرای پروژه‌های تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی در پیش گرفته شده است، عنوان کرد: در این راستا، در شهرستان رزن طی ۶ ماهه نخست سال جاری تعداد ۲۲ حلقه چاه مسدود شد.
وی با بیان اینکه با این روند که تحقق ۱۰۵ درصدی تعهدهای شرکت آب منطقه‌ای همدان را به دنبال داشت، میزان ۱٫۳۲ میلیون مترمکعب آب صرفه جویی شد؛ تصریح کرد: در این شهرستان هم چنین ۴۰ دستگاه کنتور هوشمند نصب شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با بیان اینکه طی ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۳۶ عدد چاه فاقد پروانه نیز در شهرستان رزن تعیین تکلیف شده است، خاطرنشان کرد: تعهد شرکت آب منطقه‌ای در این راستا تا پایان سال برابر ۱۴۴ چاه است.
ستوده در ادامه صحبت‌های خود به وضعیت پیش روی طرح‌هایی از این دست در شهرستان درگزین پرداخت و گفت: در این شهرستان نیز بایستی تا پایان سال طبق تعهد شرکت آب منطقه‌‌ای همدان تعداد ۲۸ حلقه چاه مسدود شود که در نیمه ابتدایی سال، ۳۰ حلقه چاه در این شهرستان مسدود شد.
وی با بیان اینکه این روند موجب صرفه جویی ۰٫۸ میلیون مترمکعب آب شد، خاطرنشان کرد: در این راستا شاهد تحقق ۱۱۴ درصدی تعهدهایمان هستیم.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان در پایان با اشاره به اینکه در شهرستان درگزین هم چنین تعداد ۱۶ دستگاه کنتور هوشمند نصب شده است، تصریح کرد: تعداد ۱۰ عدد چاه فاقد پروانه نیز در نیمه نخست سال جاری در این شهرستان تعیین تکلیف شد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری:
مشکلات مردم با پشت میزنشینی حل نمی‌شود

 استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه با پشت میز نشینی مشکلات حل نمی‌شود، گفت: مسئولان باید در میدان حضور یابند و مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده و برای رفع آن‌ها اقدام کنند.
غلامعلی حیدری در جلسه شورای اداری شهرستان کوهرنگ با اشاره به بسته توسعه جهشی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: به منظور توسعه استان باید از منابع مالی سه بخش دولتی، بنیادها و بخش خصوصی استفاده کرد.
وی با بیان اینکه مسئولان شهرستان باید پروژه‌ها با پیشرفت ۳۰ درصد به بالا را شناسایی کنند، عنوان کرد: ۹ ماه از سال ۱۴۰۰ گذشته است و تنها ۳۰ درصد از اعتبارات در چهارمحال و بختیاری جذب شده است که این مهم قابل تأمل است.
استاندار چهارمحال بختیاری ادامه داد: مسئولان باید بتوانند تا پایان سال مالی اعتبارات را جذب و در جهت پیشرفت پروژه‌ها استفاده کنند.
حیدری با اشاره به جاده‌های روستایی، گفت: مسئولان باید از نزدیک جاده‌های روستایی و شهری را بررسی و موانع اصلاح جاده‌ها را حل کنند.
وی به تصادفات رخ داده در گردنه «چری» اشاره کرد و افزود: اعتبارات مورد نیاز ساخت تونل گردنه «چری» باید هرچه سریع‌تر جذب و این تونل تکمیل شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مهاجرت از روستاها و حاشیه نشینی شهرها افزایش یافته است، اظهار کرد: با ایجاد اشتغال پایدار در روستاها می‌توان با این مسئله مقابله کرد و روستاها را توسعه داد.
حیدری با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری قطب کشاورزی است، گفت: مشکلات آبی استان حل خواهد شد و آب شرب و کشاورزی پایدار ایجاد می‌شود.
وی با اشاره به اینکه با پشت میز نشینی مشکلات مردم حل نمی‌شود، عنوان کرد: مسئولان باید در میدان حضور یابند و مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده و برای رفع آن‌ها تلاش کنند.