اهدای جوایز ۹۷ برگزیده جشنواره « با ماسک لبخند بزن»
اهدای جوایز ۹۷ برگزیده جشنواره « با ماسک لبخند بزن»

باشگاه مشتریان سپه به مناسبت آغاز نود و هفتمین سال فعالیت نخستین بانک ایرانی به ۹۷ برگزیده جشنواره عکاسی خود با موضوع «با ماسک لبخند بزن» هدایایی به رسم یادبود اهدا کرد. باشگاه مشتریان بانک سپه در راستای لزوم حفظ پویایی فعالیت‌ها و ارتقای سطح تعامل با مشتریان، سومین جشنواره عکاسی قاب سپه را با […]

باشگاه مشتریان سپه به مناسبت آغاز نود و هفتمین سال فعالیت نخستین بانک ایرانی به ۹۷ برگزیده جشنواره عکاسی خود با موضوع «با ماسک لبخند بزن» هدایایی به رسم یادبود اهدا کرد.
باشگاه مشتریان بانک سپه در راستای لزوم حفظ پویایی فعالیت‌ها و ارتقای سطح تعامل با مشتریان، سومین جشنواره عکاسی قاب سپه را با عنوان «با ماسک لبخند بزن» به مناسبت آغاز نود و هفتمین سال فعالیت بانک سپه نخستین بانک ایرانی، پیرامون برداشت‌های آزاد اعضا از موضوع همه‌گیری ویروس کرونا و لبخند زدن با المان‌های بانک سپه، خردادماه سال جاری برگزار کرد.
براساس این گزارش: از میان آثار دریافت شده، ۹۷ عکس توسط هیات داوری برگزیده و اعلام شد. شایان ذکر است مشتریان و همکاران بانک سپه می‌توانند با عضویت در باشگاه مشتریان، ضمن شرکت در جشنواره‌های متنوع، از خدمات تخفیفی شرکای تجاری باشگاه مشتریان بهره‌مند شوند و نیز با افزایش تراکنش‌ها، میانگین حساب‌ها و استفاده از برنامه‌های باشگاه نظیر گردونه شانس و مسابقه، امتیازات لازم را برای حضور در جشنواره‌ها افزایش دهند. این گزارش می‌افزاید: باشگاه مشتریان از ابتدای فعالیت خود تاکنون با هدف حفظ وفاداری مشتریان، افتخار برگزاری جشنواره‌های همچون؛ جشنواره همگامان سپه در سال ۱۳۹۴، جشنواره عکس در سال ۱۳۹۵، دومین جشنواره باشگاه پذیرندگان سپه در سال ۱۳۹۶، جشنواره همگامان سپه ۲ در دو مرحله سال ۱۳۹۷، جشنواره رویاتو چک کن در سال ۱۳۹۷، جشنواره قاب سپه ۱ در سال ۱۳۹۷، جشنواره قاب سپه ۲ سال ۱۳۹۸ و جشنواره‌های باشگاه مشتریان در سال‌های ۱۳۹۹-۱۳۹۸ را داشته است. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه باشگاه مشتریان به نشانی club.banksepah.ir مراجعه کنند.
وام خرید کالا را از کدام بانک‌ها بگیریم؟
برخی از بانک‌های فعال در شبکه بانکی در طرح‌های تسهیلاتی خود، وام خرید کالا با کارت‌های اعتباری به مشتریان خود می‌دهند. اما کدام بانک‌ها وام خرید کالا می‌دهند و مبالغ این وام‌ها چقدر است؟
بانک رفاه
این بانک تسهیلاتی را به منظور خرید لوازم خانگی، اداری و… بدون نیاز به سپرده‌گذاری و میانگین حساب می‌دهد. سقف وام پرداختی این بانک ۵۰ میلیون تومان است و متقاضیان تا حداکثر ۳۶ ماه این وام را پرداخت کنند. نرخ سود این تسهیلات هم ۱۵ درصد تعیین شده و ماهانه متقاضی باید یک میلیون و ۷۳۳ هزار تومان قسط بپردازد. یکی از شروط دریافت این وام این است که متقاضی مجاز است تا از برندهای ایرانی، کالای ایرانی خریداری کند.
بانک انصار
بانک انصار در طرح وام خرید کالا خود تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام می‌دهد. مبلغ این وام برای زوجین ۱۰۰ میلیون تومان است یعنی هر یک از زوج‌ها می‌تواند ۵۰ میلیون تومان وام دریافت کند. مدت بازپرداخت این تسهیلات، در قالب اقساط ۴۸ ماهه با سود ۱۵ درصد است. این تسهیلات در قالب کارت اعتباری به متقاضی پرداخت می‌شود. در این طرح افراد تنها می‌توانند کالای ایرانی از فروشگاهایی که بانک مشخص کرده است خریداری کنند.
بانک مهر ایران
در این طرح مشتریان بدون نیاز به سپرده‌گذاری می‌توانند، با توجه به سهمیه ماهانه شعب، از وام قرض‌الحسنه برای خرید کالا یا خدمات استفاده کنند. همه افرادی که قصد خرید کالا یا خدمات دارند می‌توانند به جای خرید نقدی، از خرید اقساطی بدون سود در این طرح استفاده کنند. این تسهیلات با سود چهار درصد اعطا می‌شود. تعداد اقساط طرح کالا کارت هم یکی از حالت های ۶ ،۹ ،۱۲ و ۱۸ ماهه است. حداکثر مبلغ این وام هم ۵۰ میلیون تومان است.
بانک ملت
این بانک تا سقف ۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۲ ،۲۴ و ۳۶ ماهه و با نرخ سود ۱۰، ۱۴ و ۱۵ درصد وام می‌دهد. مهلت استفاده از این کارت برای خرید اقساطی از فروشگاه‌های مشخص شده توسط بانک ملت، ۱۲۰ روز مشخص شده است.
خوزستان باید پایلوت و کارگاه توسعه کشور باشد
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به این موضوع، از پرداخت ۴۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای سال تاکنون خبر داد. محمدجعفر ایرانی ادامه داد: با توجه به سهم ناچیز اقتصاد تعاونی از اقتصاد ملی،باید تلاش کرد تا با تهیه نقشه راه و ارتقا حاکمیتی جایگاه بخش تعاون در جهت رسیدن به اهداف متعالی این حوزه تلاش کرد. ایرانی گفت: همانگونه که قوی ترین معاونت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی را جناب آقای دکترعبدالملکی با انتخاب شایسته وبجای جناب آقای مسکنی از نیروهای خلاق،جهادی،اندیشه ورز و موثر در دولت سیزدهم برای معاونت تعاون برگزیدند،بارقه های امید به بخش تعاون دمیده شد. ایرانی گفت: تامین وتجهیز منابع،افزایش سرمایه،ارتقا جایگاه اداری تعاون،ورود به بازارهای جدیدکسب وکار،بهره گیری از توان بالقوه سرمایه های انسانی بخش تعاون وتقویت فین تکها و تعاونی‌های دانش بنیان می تواند از اولویتها وضروریات بخش تعاون باشد.
محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون طی سفر به استان خوزستان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۴۲۳ فقره تسهیلات به ارزش ۴۲۲۰ میلیارد ریال در استان پرداخت گردیده است. وی افزود: شعب استان خوزستان در مدت اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری؛ ۱۰۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به کارآفرینان استان پرداخت نموده اند.ایرانی در نشست با دکتر فتوحی معاون اقتصادی استاندار خوزستان و جمعی از فعالین اقتصادی استان گفت: استان به لحاظ مزیت های اقتصادی و از دیدگاه آمایش سرزمین بسیار ممتاز است و بانک توسعه تعاون نیز از فرصت طرح های ملی در جهت ارتقای تولید و ایجاد اشتغال بهره جسته است و تداوم این رویکرد نیز حائز اهمیت است. وی گفت: انعقاد تفاهم همکاری میان بانک توسعه تعاون و استانداری و دستگاه های اقتصادی استان می تواند منجر به هدایت منابع بانکی به سمت تولید شود، کما این که این همکاری ها در طرح های مهم ملی و اشتغال زایی وجود داشته است.