مدیرعامل بانک دی از پرداخت بیش از ۱۰ هزار فقره تسهیلات اعتباری به کادر درمان و کارکنان نظام سلامت خبر داد. برات کریمی، مدیرعامل، با تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار با اعلام این خبر گفت: بانک دي همواره همراه و حامی نظام سلامت و جامعه پزشکی کشور بوده و در این راستا با […]
مدیرعامل بانک دی از پرداخت بیش از ۱۰ هزار فقره تسهیلات اعتباری به کادر درمان و کارکنان نظام سلامت خبر داد.
برات کریمی، مدیرعامل، با تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار با اعلام این خبر گفت: بانک دي همواره همراه و حامی نظام سلامت و جامعه پزشکی کشور بوده و در این راستا با طراحی محصولات اعتباری گوناگون، خدمات مالی متنوعی را به این قشر ارزشمند ارائه کرده است.
کریمی با بیان اینکه بانک دی همواره توجه ویژهای به توسعه نظام سلامت کشور داشته است، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و به پاس جبران ایثارگریهای کادر درمان در این دوران، در طراحی محصولات اعتباری مختلف در بانک تلاش شده است شرایط ویژهای برای پزشکان و کادر درمانی کشور در نظر گرفته شود که با استقبال جامعه هدف در سال گذشته، ۱۰ هزار و ۳۶۷ فقره تسهیلات به مدافعان سلامت کشور اعطا شد.
گفتنی است پیش از این نیز بانک دی با طراحی طرح اعتباری «دیدار دی» و سبد تسهیلاتی جامعه پزشکان در راستای تأمین مالی و رفع نیاز سرمایه در گردش پزشکان و فعالان حوزه پزشکی ایفای نقش کرده بود.
پایان موفقیتآمیز عملیات مهاجرت سیستمی بانک قوامین به بانک سپه
مدیرعامل بانک سپه از اجرای موفقیتآمیز طرح مهاجرت سامانه بانکداری بانک قوامین سابق به سامانه جامع بانکی امید بانک سپه خبر داد.
آیتاله ابراهیمی ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت مشتریان و کارکنان بانک سپه در این مهاجرت عظیم سیستمی گفت: با اجرای موفقیتآمیز طرح مهاجرت سیستمی، اطلاعات مشتریان بانک قوامین سابق به بانک سپه منتقل و امکان خدمترسانی یکپارچه بانکی برای مشتریان بانک قوامین سابق در شعب بانک سپه در سراسر کشور فراهم شد.
وی افزود: پس از اتمام موفق طرح ملی ادغام بانک سپه برای تسهیل و تسریع خدمترسانی به مشتریان خود در سراسر کشور و همچنین امکان عرضه خدمات و محصولات جدید بانکی یکپارچهسازی سامانهها و سیستمهای این بانک و بانکهای ادغامی را در دستور کار خود قرار داد.
ارایه خدمات چکهای صیادی از طریق پیامک در بانک ملت
دارندگان حساب در بانک ملت میتوانند از سامانه پیامکی خدمات مربوط به چکهای صیادی دریافت کنند.
این بانک به منظور توسعه درگاه های دسترسی به فرایندهای سامانه صیاد، امکان انجام عملیات ثبت صدور/ دریافت/ انتقال چک های صیاد (چکهای طرح جدید به رنگ بنفش) را در بستر پیامک با سرشماره ۱۵۵۶۰۰۱۸ به ترتیب زیر فراهم کرده است:
– ثبت صدور چک با ارسال عدد ۱
– ثبت دریافت چک با ارسال عدد ۲
– ثبت انتقال چک با ارسال عدد ۳
براین اساس، با ارسال هر یک از اعداد به سرشماره مذکور، پیامِ متناسب با هر یک از عملیات فوق، از طریق سرشماره پوشش داده شده”BankMellat” به مشتری ارسال می شود.
در این صورت مشتری باید در پاسخ، اطلاعات درخواستی را در ردیف های مجزا و در قالب یک پیامک، به سرشماره ۱۵۵۶۰۰۱۸ ارسال کند.
(به طور مثال، برای ثبت صدور چک، اطلاعات مورد نیاز عبارتند از: شناسه ۱۶ رقمی صیاد، سری و سریال چک، مبلغ چک، تاریخ چک، کدملی/شناسه ملی/ شناسه فراگیر ذینفع چک)
لازم به ذکر است در صورت ارسال پیام نامتناسب با عملیات مورد نظر یا ثبت اعداد و ارقام اشتباه، پیغام زیر به تلفن همراه مشتری ارسال می شود:”مشتری گرامی، اطلاعات ارسالی شما در خصوص چک، در سامانه صیاد دارای مغایرت بوده و عملیات قابل انجام نمی باشد.”
این گزارش می افزاید، در حال حاضر، این خدمت فقط به مشتریان حقیقی دارای حساب انفرادی بانک ملت ارایه می شود و در صورتی که صادرکننده/ ذینفع/ انتقال دهنده چک، مشتری بانک ملت نباشند، امکان دریافت خدمات یادشده را نخواهد داشت.
بانک گردشگری و صنف جایگاههای سوخت تفاهمنامه همکاری امضا کردند
بانک گردشگری و انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراوردههای نفتی کشور تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
در جریان امضای تفاهمنامه مذکور که اعضای هیات مدیره و معاونان هر دو طرف همکاری حضور داشتند، مقرر شد با برگزاری جلسات تخصصی به صورت گام به گام طرحها و همکاریها پیگیری و در نهایت به ارتقاء کیفیت خدمات در جایگاههای سوخت منجر شود.
همچنین در خصوص تجهیز جایگاهها به سامانه نوین هوشمند و برقراری روشهای جدید پرداخت بهای سوخت مقرر شد نیازسنجی و اطلاع از ظرفیتهای طرفین و جایگاههای سوخت و کاربردی کردن امور برای مردم به همراه تاییدیههای لازم در دستور کار قرار گیرد.
اعضای هیات مدیره بانک گردشگری آمادگی کامل خود را برای هر گونه همکاری اعلام و اظهار کردند کارگروههای تخصصی در این خصوص توسط بانک تشکیل شده و ظرفیت های خوبی در این زمینه وجود دارد.
همچنین اعضای هیات مدیره صنفی جایگاههای سوخت نیز ضمن استقبال از هرگونه طرح های جدید، از ایجاد فضای رقابتی و ارتقا کیفیت در حوزه های مختلف را اعلام کردند.