تمامی راه‌های کوهستانی و برفگیر مازندران باز است
تمامی راه‌های کوهستانی و برفگیر مازندران باز است

    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران عنوان کرد: با توجه به کاهش دما و هشدارهای هواشناسی و ریزش برف و بارن در محورهای کوهستانی استان در حال حاضر تمامی محورهای شریانی و کوهستانی استان باز و تردد در آنها برقرار است. به گزارش روابط عمومی اداره کل […]

 

 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران عنوان کرد: با توجه به کاهش دما و هشدارهای هواشناسی و ریزش برف و بارن در محورهای کوهستانی استان در حال حاضر تمامی محورهای شریانی و کوهستانی استان باز و تردد در آنها برقرار است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، مهندس اسماعیل فولادی خاطر نشان کرد: از آنجایی که این استان با سه محور شریانی و کوهستانی با پایتخت کشور متصل بوده، در زمان بحران و شرایط جوی سنگین، اولویت کاری مجموعه بازگشایی و مهیا بودن تردد در این سه محور است و پس از آن در اولویت‌های بعدی محورهای فرعی پر تردد کوهستانی و سپس محورهای روستایی و ییلاقی است.
وی ضمن اعلام این مطلب افزود: مازندران به دلیل دارا بودن ۳۷۰۰ کیلومتر راه برفگیر و کوهستانی و ۱۳ گردنه به طول ۷۰۰ کیلومتر از جمله استان‌هایی بوده که در فصل سرد زمستان، اجرای عملیات راهداری زمستانی در آن حایز اهمیت است.
مهندس فولادی افزود: از این رو این اداره کل با تمام توان و بکارگیری نیروها و امکانات و تجهیزات راهداری خود تلاش می‌کند تا در این فصل، تمامی راه‌های ارتباطی استان باز و تردد برای کاربران مهیا باشد.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران به محورهای روستایی و ییلاقی این استان اشاره و خاطر نشان کرد: تلاش خستگی ناپذیر راهداران این استان در زمان بحران برای بازگشایی محورهای کوهستانی اعم از اصلی، فرعی روستایی ستودنی بوده و در اکثر مواقع با برنامه‌ریزی صورت گرفته، همزمان اکیپ‌های مختلف در سطح تمامی این محورها در حال اجرای عملیات راهداری زمستانی و برف‌روبی هستند.
مهندس فولادی در خاتمه عنوان کرد: امید است با قدر شناسی از تلاش‌های ایثارگرانه آنان که در ایام سال و در شرایط مختلف آب و هوایی و بطور شبانه روزی با سختکوشی و خدمات خالصانه موجبات آسایش هموطنان را در حد امکانات فراهم می‌نمایند، همه ما بتوانیم ارج گذار تلاش این عزیزان تلاشگر بی ادعا باشیم.
گفتنی است مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راهها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

 

۲۰ بهمن؛ ارتباط تلفني مديرعامل
شرکت فرودگاه‌ها با مردم

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامي مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران با مردم به صورت تلفني گفتگو خواهد کرد.
به گزارش روابط  عمومي شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران؛ در آستانه چهل و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، سياوش اميرمکري به سوالات مردم پيرامون وظايف ذاتي شرکت فرودگاه‌ها و نحوه خدمت رساني پاسخ خواهد داد.
اين برنامه بيستم بهمن ماه ساعت ۱۴ الي ۱۶ به مدت دو ساعت برگزار مي‌شود.
علاقمندان مي‌توانند براي شرکت در اين گفتگوي تلفني با شماره ۰۲۱۶۳۱۴۷۷۷۷ تماس حاصل نمايند.

 

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری
از فرودگاه اهواز و روند آماده‌سازی
فرودگاه بهبهان بازدید کرد

کاپیتان محمد محمدی بخش، معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در دومین روز از دهه مبارک فجر با سفر به استان خوزستان از بخش‌های مختلف فرودگاه اهواز و همچنین روند پیشرفت آماده سازی فرودگاه بهبهان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، کاپیتان محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ضمن بازدید از محل استقرار هلی کوپترهای هوانیروز در فرودگاه اهواز در خصوص جابجایی محل مذکور با فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی گفتگو کرد.
کاپیتان محمدی بخش همچنین از آشیانه شرکت هواپیمایی کارون در فرودگاه اهواز بازدید و در جریان مشکلات این شرکت قرار گرفت.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه از مرکز مهندسی و تعمیرات، قسمت بار و سوله جدید بار هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در این فرودگاه بازدید نموده و با کارکنان «هما» در این قسمتها گفتگو کرد.
در ادامه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و هیات همراه به دعوت نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری و فرماندار شهرستان بهبهان از آخرین روند پیشرفت و آماده سازی فرودگاه بهبهان بازدید به عمل آوردند. در این بازدید نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری گزارشی از روند اجرایی پروژه، مشکلات  و اقدامات صورت گرفته ارائه کرد.
در این بازدید رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در سخنانی ضمن تشریح عملیات اجرایی تکمیل فرودگاه، تلاش در جهت تسریع بهره برداری از فرودگاه بهبهان با همکاری ارگانهای ذیربط را تاکید کرد.