خصوصی‌سازی کیش‌ایر را متوقف کردیم
خصوصی‌سازی کیش‌ایر را متوقف کردیم

  دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و مشاور رئیس جمهور با اشاره به عدم توسعه مناسب ایرلاین منطقه آزاد کیش،‌گفت: این ایرلاین خصوصی‌سازی نمی‌شود و باید به دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد برگردد. سعید محمد در مراسم معارفه مدیرعامل هواپیمایی کیش ایر با اشاره به عدم توسعه مناسب این ایرلاین، ‌اظهار […]

 

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و مشاور رئیس جمهور با اشاره به عدم توسعه مناسب ایرلاین منطقه آزاد کیش،‌گفت: این ایرلاین خصوصی‌سازی نمی‌شود و باید به دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد برگردد. سعید محمد در مراسم معارفه مدیرعامل هواپیمایی کیش ایر با اشاره به عدم توسعه مناسب این ایرلاین، ‌اظهار کرد:  با درنظر گرفتن مزیت‌های رقابتی کیش ایر می‌تواند جایگاه بسیار بهتر و مطلوب‌تری در بین ایرلاین‌ها داشته باشد. وی با تاکید بر اهمیت در اختیار داشتن یک ایرلاین اختصاصی برای مناطق آزاد افزود: این شرکت باید ایرلاین ویژه مناطق آزاد شود و همه مناطق باید در ارتقاء و توسعه حوزه عمل این شرکت سهیم شوند. وی با اشاره به ظرفیت سرمایه‌گذاری و نیاز فعالین اقتصادی مناطق آزاد ۸ گانه فعلی و همچنین برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای راه‌اندازی ۷ منطقه جدید بر ضرورت خدمات‌رسانی ایرلاین موثر در مناطق آزاد تاکید کرد. دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: کیش ایر با توسعه ناوگان و برنامه عملیاتی دقیق می‌تواند در سطح ملی و منطقه‌ای و پس از آن با هدف دستیابی به بازارهای بین المللی  روند توسعه‌ای خود را دنبال کند. محمد با تاکید بر اینکه با پیگیری‌های انجام شده روند واگذاری و خصوصی‌سازی شرکت متوقف شده و قطعیت این عدم واگذاری در حال پیگیری است گفت: کیش ایر باید به دبیرخانه شورایعالی و منطقه آزاد کیش بازگردد و با مشارکت سایر مناطق آزاد و با تجهیز و نوسازی ناوگان  به فعالیت بهینه خود ادامه دهد. به گزارش تسنیم، ابراهیم سیه جانی اردیبهشت ماه امسال به‌عنوان مدیرعامل کیش‌ایر منصوب شده بود که پس از ۹ ماه جای خود را به ابوالفضل اسناوندی داد.

 

 

معاون فنی و راه‌های روستایی استان خبر داد؛
جمع‌آوري تابلوهاي تبلیغاتی غير مجاز
در جاده‌هاي مازندران

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از جمع‌آوري۴۰۰ عدد تابلوی غير مجاز در حاشیه راه‌های استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران دکتر محسن محمدنژاد اظهار داشت: این اداره کل با تلاش ادارات تابعه ضمن اخذ حكم از مراجع قضايي و همکاری نيروهاي انتظامي استان به صورت مداوم اقدام به جمع آوري تابلوهاي تبليغاتي غیر مجاز از حریم جاده‌هاي استان نموده است. وی در ادامه خاطر نشان ساخت: نصب اين گونه تابلوها مستلزم رعايت قوانين و مقررات براي تامين ايمني عبور و مرور است كه متاسفانه بارها شاهد آن بوده‌ايم كه اشخاص حقيقي و حقوقي بدون لحاظ نمودن قوانين و مقررات اقدام به نصب تابلوهاي غير مجاز (بدون قرارداد نصب ) در راه‌هاي استان نموده‌اند . معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، خاطر نشان ساخت: نصب هرگونه تابلو تبليغاتي و اختصاصي در حريم راه‌هاي قانوني استان مازندران فقط با مجوز این اداره کل مجاز است و كليه تابلوهاي غير مجاز از سطح جاده‌هاي اين استان جمع آوري مي‌شود. وی عدم آشنايي اشخاص حقيقي و حقوقي با قوانين و مقررات نصب تابلوهاي تبليغاتي و اختصاصي در حاشيه راه‌ها را علت اصلی این مسئله اعلام کرد و افزود: برخي افراد به صورت خود سرانه اقدام به نصب تابلوهاي مذكور به صورت غير مجاز مي‌نمايند كه اين موضوع باعث اختلال در ايمني و ترافيك و موجب بروز مشكلاتي در جاده‌هاي اين استان و به وجود آمدن سوانح رانندگي مي‌گردد. دکتر محمدنژاد افزود: از اول سال جاري تاكنون۴۳ عدد تابلو تبليغاتي و اختصاصي با دارا بودن مجوز از اين اداره كل در جاده‌هاي اين استان نصب گرديده است . وی تصریح کرد : نصب تابلو در جاده‌ها برحسب مكانيابي توسط كارشناسان به گونه‌اي انجام مي‌پذيرد كه از لحاظ ايمني خطري براي رانندگان نداشته باشد و با توجه به اينكه حفظ سلامت و ايمنی رانندگان بسيار حائز اهميت است به صاحبان واحدها و مراكز توليدي خدماتي و رستوران‌هاي حاشيه راه‌هاي استان توصيه مي‌شود كه با احترام به حقوق هموطنان و براي كمك به ارتقاي ايمني جاده‌ها نسبت به جمع آوري تابلو غير مجاز اقدام نمایند.
معاون فنی و راه‌های روستایی استان خاطر نشان كرد : از بهره‌برداران و اشخاصي كه متقاضی نصب تابلو در سطح جاده‌های استان هستند، تقاضا می‌شود قبل از هر گونه اقدامی نسبت به اخذ مجوز از سوی این اداره کل اقدام نمايند.

 

 

با حضور فرمانداردر راهدارخانه نیالا ؛
از رئیس و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گلوگاه تقدیر شد

فرماندارشهرستان گلوگاه با حضور در راهدارخانه نیالا از رئیس و کارکنان این مجموعه به منظور اقدامات بهنگام و تلاش خالصانه در امر بازگشایی و اجرای عملیات راهداری زمستانی در سطح محورهای کوهستانی این شهرستان تشکر و قدردانی کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران، فریدون کلبادی‌نژاد در این دیدار ضمن اهداء لوح تقدیر به مهندس ابوالفضل کرمانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان و قدردانی از تلاشگران عرصه راهداری بیان داشت: در ایامی که به دلیل بارش سنگین برف و انسداد راه‌های مواصلاتی همه نگران سلامت و آسایش اهالی فهیم روستاهای کوهستانی و همچنین مسافران گرفتار در جاده‌ها بودند، تلاش و همت خستگی ناپذیر همکاران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان موجب گردید تا ضمن بازگشایی به هنگام مسیرهای مواصلاتی، از بروز حوادث بعدی در سطح روستاها و جاده‌های کوهستانی پیشگیری و ممانعت به عمل آید. فریدون کلبادی‌نژاد افزود: حفظ و نگهداری راه‌ها در فصل زمستان اهمیت بسزایی در ایمنی عبور و مرور در جاده‌ها دارد، انتظار و توقع ما از مجموعه راهداری این است که همچون گذشته با تجربه خود برای خدمات‌رسانی بهتر در جاده‌ها تلاش داشته باشند. وی در ادامه از تلاش و زحمات پرسنل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان که در طول سال متحمل می‌شوند، قدردانی نمود و بیان کرد: انتظار و توقع ما از مجموعه راهداری این است که همچون گذشته با تجربه و تلاش خود برای خدمات‌رسانی بهتر تلاش نمایند. گفتنی است شهرستان گلوگاه دارای ۲۱۰کیلومتر راه ارتباطی است.