حیدری و بنیادی‌فر برای سرخابی‌ها سوت می‌زنند
حیدری و بنیادی‌فر برای سرخابی‌ها سوت می‌زنند

    اسامی داوران قضاوت کننده در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر اعلام شد که طی آن موعود بنیادی فر برای استقلال و پیام حیدری برای پرسپولیس سوت خواهند زد. تمامی هشت دیدار هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، فردا برگزار می شود و در همین رابطه نیز، کمیته داوران فدراسیون فوتبال […]

 

 

اسامی داوران قضاوت کننده در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر اعلام شد که طی آن موعود بنیادی فر برای استقلال و پیام حیدری برای پرسپولیس سوت خواهند زد.

تمامی هشت دیدار هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، فردا برگزار می شود و در همین رابطه نیز، کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی قاضیان مسابقات فردا را اعلام کرد.

طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، موعود بنیادی فر داور با تجربه کشور دیدار حساس استقلال و تراکتور را در تبریز سوت خواهد زد و پیام حیدری نیز قرار است بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک را داوری کند.

 

  روز جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰

نفت مسجد سلیمانپدیده مشهد

داوران: علی صفایی – محمد عطایی – محمدعلی پورمتقی – ایمان کهیش

ناظر: یدالله جهانبازی

هوادار تهرانسپاهان اصفهان

داوران: سیدمهدی مرجان زاده – یوسف مغروری – یعقوب سخندان – عباس راکی

ناظر: البرز حاجی پور

فجر سپاسی شیرازصنعت نفت آبادان

داوران: روح الله شریفی – محمد راهی – صالح عرب آبادی – ابوالفضل گرجی

ناظر: مرتضی کریمی

مس رفسنجانفولاد خوزستان

داوران: سعاد وفاپیشه – حمید سبحانی – مرتضی سلمان نژاد – شبیر بهروزی

ناظر: حسین خانبان

ذوب آهن اصفهانپیکان تهران

داوران: کمیل غلامی – عباس پورحیدری – سید امیر قاسمی – پیمان فرخی مهر

ناظر: علیرضا کهوری

نساجی مازندرانگل گهر سیرجان

داوران: عبدالنبی پورخلف – علی میرزابیگی – امیرمحمد داودزاده – مرتضی منصوریان

ناظر: اسماعیل صفیری

تراکتور تبریزاستقلال تهران

داوران: موعود بنیادی فرد- آرمان اسعدی- قهرمان نجفی- میثم حیدری

ناظر: رضا سخندان

پرسپولیس تهرانآلومینیوم اراک

داوران: پیام حیدری – محمدرضا ابوالفضلی – حمیدرضا افشون – حسین زیاری

ناظر: محسن قهرمانی

ترابی و سودای هفتمین پاس گل مقابل آلومینیوم

ترابی با منفی شدن تست کرونایش به تمرینات برگشته و خود را آماده بازی انتقامی مقابل آلومینیوم می‌کند.

کادرفنی پرسپولیس ساعاتی پیش از بازی سوپرجام مقابل فولاد با خبر شوکه کننده مثبت شدن تست کرونای ترابی مواجه شد و این بازیکن با رفتن به قرنطینه دو بازی سرخ‌ها را از دست داد.

ترابی به تمرینات برگشت و با انجام تمرینی سبک برای بهتر کردن شرایط بدنی‌اش تلاش کرد. مهدی ترابی در فیفادی در دو بازی ملی نیمکت نشین بود و دو بازی پرسپولیس را نیز به علت کرونا از دست داده و کمی از شرایط بازی دور شده است.

با این حال شماره ۹ پرسپولیس امیدوار است در بازی حساس و حیاتی مقابل آلومینیوم در آزادی موثر باشد. او در این فصل تا این‌جای کار با ۶ پاس گل به همراه آذرباد در صدرجدول بهترین پاسورها قرار دارد و خود را برای هفتمین گلسازی آماده می‌کند.

پرسپولیس در لیگ تنها شکست خود را مقابل آلومینیوم تجربه کرده و سرخ‌ها برای شکست دادن شاگردان خطیبی در آزادی به میدان خواهند رفت. با بازگشت ترابی به ترکیب بار تکنیکی قرمزها بیشتر می‌شود.

علیرضا دبیر: «دوپینگ» خط قرمز فدراسیون کشتی است

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی صبح (چهارشنبه) با حضور در محل فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی رئیس این فدراسیون دیدار و گفت و گو کرد.

غلامرضا نوروزی در این دیدار با اشاره به افتخارآفرینی‌های ورزش کشتی برای کشورمان در دهه‌های اخیر، خاطرنشان کرد: در تمام سال‌های اخیر فدراسیون پزشکی ورزشی تلاش داشته بهترین و شایسته‌ترین خدمات را به قهرمانان المپیکی رشته‌های مختلف ارائه نماید و به خوبی نقش پشتیبان را در افتخارآفرینی این عزیزان ارائه نموده است و این مهم را وظیفه خود می‌دانیم.

وی تصریح کرد: قطعاً این حمایت‌ها و خدمات با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت بویژه اینکه بازی‌های آسیایی را در پیش داریم و برای این مهم ویژه برنامه‌های آماده سازی پزشکی برای کاروان اعزامی را آغاز خواهیم کرد.

علیرضا دبیر نیز ضمن قدردانی از حمایت، تعامل و همراهی فدراسیون پزشکی ورزشی ابراز امیدواری کرد تا تعامل دو فدراسیون در زمینه‌های کاری مشترک با توجه به حضور تیم‌های ایران در بازی‌های آسیایی چین و رقابت‌های نروژ افزایش یابد.

وی ادامه داد: دوپینگ خط قرمز ما محسوب می‌شود. برای مبارزه با این معضل جدی در ورزش، نیازمند همکاری و حمایت ویژه فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مبارزه با دوپینگ ایران و حضور نمایندگان آنها در تمامی مسابقات کشتی هستیم.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به راه اندازی مرکز مجهز فیزیوتراپی و خرید دستگاه‌های مدرن، خاطرنشان کرد: روی حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی برای اعزام پزشک و متخصصان فیزیوتراپی برای تمرینات تیم‌های ملی کشتی حساب باز کرده ایم.

در این جلسه همچنین در مورد اعزام پزشکان و دریافت مجوزهای لازم برای برگزاری مسابقات کشتی نیز بحث و تبادل نظر شد.

دکترتورج ملک محمدی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی نیز در این دیدار حضور داشت.