استارت رسمی زنان فوتبال عربستان از مالدیو!
استارت رسمی زنان فوتبال عربستان از مالدیو!

  بعد از سازماندهی و تغییر ساختار رقابت‌های لیگ فوتبال زنان عربستان، حالا همه چیز مهیای رونمایی از تیم ملی فوتبال زنان عربستان شده و بعد از سال ۲۰۱۹ که با استخدام مونیکا استاب، سرمربی باتجربه آلمانی رفته رفته عربستانی‌ها به شرایط فنی لازم برای برگزاری اردوهای ملی خود رسیدند، حالا مقرر شده تا در […]

 

بعد از سازماندهی و تغییر ساختار رقابت‌های لیگ فوتبال زنان عربستان، حالا همه چیز مهیای رونمایی از تیم ملی فوتبال زنان عربستان شده و بعد از سال ۲۰۱۹ که با استخدام مونیکا استاب، سرمربی باتجربه آلمانی رفته رفته عربستانی‌ها به شرایط فنی لازم برای برگزاری اردوهای ملی خود رسیدند، حالا مقرر شده تا در روزهای آتی رونمایی رسمی از تیم ملی فوتبال زنان صورت گیرد.
براساس هماهنگی‌های انجام شده قرار است تیم فوتبال زنان عربستان در اولین حضور تاریخی این تیم در روزهای ۲۰ و ۲۴ فوریه (۱ اسفند و ۵ اسفند) در دو دیدار به میزبانی مالدیو، اولین بازی بین‌المللی خود را مقابل سیشل و مالدیو برگزار می‌کند.
به تازگی کنفدراسیون فوتبال آسیا در یادداشتی ویژه به تغییر و تحولات گسترده در فوتبال زنان پرداخته و از اقدامات انجام شده در راستای گسترش و حرفه‌ای‌سازی فوتبال زنان در کشور عربستان قدردانی داشته است.
مونیکا استاب سرمربی آلمانی عربستانی‌ها تجربه‌ی کار بسیار زیادی در کسوت سرمربی در تیم‌هایی چون روزنهو آفن باخ، کیکرز آفن باخ، پاری سن ژرمن، کوئینز پارک رنجرز، ساوتهمپتون و برونهایم در کارنامه‌اش دارد و امیدوار است در کسوت سرمربی عربستان بتواند روزهای تاریخی را برای فوتبال این کشور رقم بزند.
عربستانی با برنامه‌ریزی انجام داده شده امیدوارند تا رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۶ آسیا خود را در سطح تیم‌های تراز دوم آسیا قرار داده و بتوانند نتایج خوبی را در این تورنمنت کسب کنند.