تحقق اهداف بیمه رازی
تحقق اهداف بیمه رازی

    مدیرعامل بیمه رازی یادآور شد: مهم‌ترین نکته در فعالیت شرکت‌های بیمه‌ای پرداخت به موقع و قابل قبول خسارت به زیان‌دیدگان است که بیمه رازی در سال ۱۴۰۰ خسارت سال گذشته را در اسرع وقت پرداخت کرد و در کنار آن تمام خسارات سنوات گذشته را نیز به طور کامل پرداخت کرده است. سال […]

 

 

مدیرعامل بیمه رازی یادآور شد: مهم‌ترین نکته در فعالیت شرکت‌های بیمه‌ای پرداخت به موقع و قابل قبول خسارت به زیان‌دیدگان است که بیمه رازی در سال ۱۴۰۰ خسارت سال گذشته را در اسرع وقت پرداخت کرد و در کنار آن تمام خسارات سنوات گذشته را نیز به طور کامل پرداخت کرده است.

سال ۱۴۰۰ با شعار سال اوج بیمه رازی در حالی پایان یافت که پنج چرخش استراتژیک برای این سال طراحی و تدوین شد و به اجرا درآمد و از سوی دیگر بودجه هدف‌گذاری شده سال ۱۴۰۰ تا ۹۵ درصد محقق شده است.

علی جباری در بازدید از شعب این شرکت در کرج و تهران خاطرنشان کرد: سال گذشته با شعار سال اوج بیمه رازی در حالی پایان یافت که پنج چرخش استراتژیک برای این سال طراحی و تدوین شد و به اجرا درآمد و از سوی دیگر بودجه هدف‌گذاری شده ۱۴۰۰ تا ۹۵ درصد محقق شد. علی جباری یادآور شد: مهم‌ترین نکته در فعالیت شرکت‌های بیمه‌ای پرداخت به موقع و قابل قبول خسارت به زیان‌دیدگان است که بیمه رازی در سال ۱۴۰۰ خسارت سال گذشته را در اسرع وقت پرداخت کرد و در کنار آن تمام خسارات سنوات گذشته را نیز به طور کامل پرداخت کرده است. وی تصریح کرد: بررسی عملکرد شرکت بیمه رازی در سال ۱۴۰۰ بیانگر آن است که توانستیم اهداف برنامه‌ریزی شده خود را به طور کامل محقق کرده و حتی خسارات معوق شرکت را پرداخت کنیم.

 

 

قدردانی شرکت نفت و گاز پارس از خدمات بیمه آسیا

 

در حال حاضر بیمه درمان تکمیلی کارکنان رسمی و غیر رسمی شرکت نفت و گاز پارس، بیمه نامه های مهندسی، خودروی کارکنان، آتش سوزی اماکن و اموال منطقه پارس جنوبی از سال ۱۳۹۴، تحت پوشش بیمه آسیا می باشد.

شرکت نفت و گاز پارس با ارسال تقدیرنامه از همکاری فی مابین و خدمات بیمه آسیا قدردانی کرد.

شرکت نفت و گاز پارس با ارسال لوح تقدیر برای مدیرعامل بیمه آسیا، ضمن ابراز رضایتمندی بیمه شدگان این شرکت نفتی از خدمات بیمه آسیا، مراتب تقدیر و تشکر خود را از شش سال حسن همکاری و زحمات بی شائبه مجموعه منسجم، پاسخگو و متعهد این شرکت بزرگ بیمه ای، اعلام کرده است.

بنابر این گزارش، در حال حاضر بیمه درمان تکمیلی کارکنان رسمی و غیر رسمی شرکت نفت و گاز پارس، بیمه نامه های مهندسی، خودروی کارکنان، آتش سوزی اماکن و اموال منطقه پارس جنوبی از سال ۱۳۹۴، تحت پوشش بیمه آسیا می باشد.

گفتنی است، شرکت نفت و گاز پارس به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران در اول دی ماه ۱۳۷۷ تأسیس شده و مسئولیت توسعه کلیه فازهای میدان گازی پارس جنوبی و توسعه میادین گازی پارس شمالی، گلشن و فردوسی را برعهده دارد. میدان مشترک پارس جنوبی به عنوان بزرگترین مخزن گازی کشور و جهان، به تنهایی نیمی از ذخائر گاز طبیعی ایران را در خود جای داده است.

 

 

افزایش سقف تعهدات بیمه میهن در بیمه های عمر و سرمایه گذاری

بر اساس اعلام مدیریت بیمه های زندگی بیمه میهن، سقف تعهدات پوشش تکمیلی امراض خاص تا ۱۰۰ میلیون تومان، سقف تعهدات پوشش سرمایه نقص عضو به علت حادثه تا ۴۰۰ میلیون تومان و سقف تعهدات هزینه پزشکی به علت حادثه تا ۷۰ میلیون افزایش یافته است.

بیمه میهن سقف تعهدات پوشش تکمیلی امراض خاص، پوشش سرمایه نقص عضو و هزینه پزشکی را در بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری خود افزایش داد.

بر اساس اعلام مدیریت بیمه های زندگی بیمه میهن، سقف تعهدات پوشش تکمیلی امراض خاص تا ۱۰۰ میلیون تومان، سقف تعهدات پوشش سرمایه نقص عضو به علت حادثه تا ۴۰۰ میلیون تومان و سقف تعهدات هزینه پزشکی به علت حادثه تا ۷۰ میلیون افزایش یافته است. بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری بیمه میهن یک محصول بیمه ای از نوع بیمه های مختلط (به شرط فوت و تشکیل سرمایه) است که در کنار پوشش های بیمه ای، فرصتی را برای بیمه گذار جهت سرمایه گذاری بخشی از حق بیمه های پرداختی فراهم می سازد.

پوشش هزینه های پزشکی ناشی از حادثه، پوشش امراض خاص(سکته قلبی، سکته مغزی، عمل قلب باز، انواع سرطان، پیوند اعضا اصلی بدن)؛ پوشش انواع سرطان ها؛ پوشش نقص عضو و از کار افتادگی دائم بر اثر حادثه؛ سرمایه فوت بر اثر حادثه؛ سرمایه فوت به هر علت؛ ارایه پوشش های حوادث در صورت وقوع بلایای طبیعی؛ وام بدون ضامن؛ برداشت از اندوخته در طول مدت بیمه نامه؛ پراخت سود تضمینی علی الحساب و پرداخت سود مشارکت در منافع به صورت سالانه از جمله مزایای بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه میهن است.