رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه گفت: در طی دو ماه گذشته، بیش از ۳ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری برقرار شده است. به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، مهندس نسا هاشمی اظهار داشت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا یکم خردادماه ( دوماه) تعداد ۳ هزار و ۷۹ تماس از سوی […]

 

رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه گفت: در طی دو ماه گذشته، بیش از ۳ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری برقرار شده است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، مهندس نسا هاشمی اظهار داشت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا یکم خردادماه ( دوماه) تعداد ۳ هزار و ۷۹ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ برقرار شده است.وی با بیان اینکه از این تعداد تماس، ۲ هزار و ۳۸۷ مورد منجر به پیگیری شده است افزود: منطقه پنج شهرداری کرمانشاه با ۵۶۸ مورد و منطقه هشت با ۱۷۱ مورد به ترتیب بیشترین و کمترین درخواست های ثبت شده را داشته اند.رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: حوزه خدمات شهری با یک هزار و ۱۵۷ مورد بیشترین و اتوبوسرانی با یک مورد کمترین درخواست های پیگیری را داشته اند.
هاشمی با بیان اینکه حوزه های فنی و عمران و فضای سبز در جایگاه دوم و سوم پیگیری قرار دارند گفت: شن ریزی و ترمیم آسفالت، نظافت، آسفالت، جمع آوری زباله، رفع سد معبر اصناف و دستفروشان، سم پاشی، آبیاری و ترمیم کاشت درختان، جمع آوری نخاله، استقرار سطل زباله و تعمیر و نصب پل ورودی کوچه ها، بیشترین درخواست های ثبت شده بوده است.وی با بیان اینکه منطقه پنج با ۴۰۸ مورد بیشترین پیگیری درخواست های مردمی را داشته است افزود: منطقه هشت با ۱۲۷ مورد، کمترین پیگیری را داشته است.رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه در طی این مدت بیش از ۳۰۰ تماس مربوط به دیگر ارگان ها ثبت شده است گفت: پیگیری این درخواست با دیگر نهادهای خدمات رسان همچون آبفا، برق و… است که در راستای حل مشکلات شهروندان، درخواست های آنان به این نهادها ارجاع شده است.هاشمی در پایان گفت: همکاران ما در مرکز ۱۳۷ بصورت شبانه روز آماده پاسخگویی به شهروندان هستند و مردم عزیز کرمانشاه می توانند طی تماس با ۱۳۷، مشکلات حوزه شهری را برای پیگیری به این مرکز اطلاع دهند.