ساعت کار بیمه آسیا تا ۳ شهریور تغییر کرد
ساعت کار بیمه آسیا تا ۳ شهریور تغییر کرد

ساعت فعالیت ساختمان های مرکزی و کلیه شعب بیمه آسیا در سراسر کشور تغییر کرد. با توجه به‌ مصوبه اخیر هیات دولت مبنی بر اعمال تغییرات در ساعت های کاری ادارات به منظور صرفه جویی و مدیریت در مصرف برق، ساعت فعالیت بیمه آسیا نیز از ۲۱ خرداد تا سوم شهریور سال جاری تغییر کرد. […]

ساعت فعالیت ساختمان های مرکزی و کلیه شعب بیمه آسیا در سراسر کشور تغییر کرد.
با توجه به‌ مصوبه اخیر هیات دولت مبنی بر اعمال تغییرات در ساعت های کاری ادارات به منظور صرفه جویی و مدیریت در مصرف برق، ساعت فعالیت بیمه آسیا نیز از ۲۱ خرداد تا سوم شهریور سال جاری تغییر کرد. بر اساس این گزارش، ساعت فعالیت کلیه ساختمان های مرکزی، شعب و واحدهای پرداخت خسارت بیمه آسیا در این مدت در روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۳:۳۰ و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ خواهد بود.

 

همه ما باید ادامه دهنده مسیر پیشینیان خود در شرکت باشیم

نخستین همایش مدیران اجرایی با هدف افزایش صمیمیت و همدلی میان مدیران در حضور مدیرعامل و رییس هیات مدیره در شهر یزد برگزار گردید.
حسن شریفی رییس هیات مدیره و مدیر عامل در این همایش با تاکید بر همدلی و انسجام اظهار داشت: همه ما باید ادامه دهنده مسیر پیشینیان خود در شرکت باشیم.
شریفی با اشاره به برگزاری مجمع در ماه های آتی خواستار پالایش نمایندگان، وصول مطالبات و همدلی همکاران و نمایندگان برای پیشبرد راهداف شرکت شد.
شریفی با تقدیر از همدلی اعضای هیات مدیره و با اشاره با همفکری با معاونین مدیر عامل گفت: همزمان با الزام قانونی در خصوص برگشت همکاران مشمول ماده ۱۷ عهد بستیم که برای رفع نیازهای شرکت فقط از استعداد همکاران خود استفاده کنیم و لذا فرهنگ ما میتوانیم را ترویج نمودیم.تاکید بر رسالت اصلی بیمه ایران در فروش حرفه ای و پرداخت خسارت با کیفیت و بی منت از مواردی بود که در سخنان مدیرعامل به آن اشاره گردید.
گفتنی است این نشست با محوریت دوره مربیگری برای ارتباط عاطفی موثر برگزار شد پدر آن علاوه بر مدیران بیمه ایران نماینده کانون بازنشستگان و نماینده کانون سراسری نمایندگان نیز به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مسایل داخلی پرداختند.

بیمه پارسیان ساختمان جدید شعبه رشت را افتتاح کرد

در راستای ارایه هرچه بهتر خدمات و تحقق شعار مشتری مداری و توسعه خدمات بیمه‌ای، ساختمان جدید شعبه رشت به بهره برداری رسید.
بر اساس این گزارش؛ در مراسمی که با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان به همراه معاونین، مدیران، کارشناسان و نمایندگان شعبه رشت و مسئولین استانی برگزار شد، هادی اویارحسین، از لزوم حضور موثر در مراکز استان ها، هم از لحاظ سهولت خدمات صدور به بیمه گزاران و مشتریان و هم از جنبه اهمیت خدمات پرداخت خسارت سخنانی را ایراد و توسعه این خدمات را از برنامه های اساسی بیمه پارسیان برشمرد. ایشان همچنین با اشاره به پیشرفت‌های تکنولوژیکی در همه زمینه‌ها افزود: با تلاش و توسعه هرچه بیشتر خدمات و فرآیندهای بیمه‌ای و گسترش دسترسی و سهولت خدمات به مشتریان و بیمه‌گزاران، می‌توانیم پیشرفت های مهمی را برای شرکت رقم بزنیم و اتصال به دانش روز دنیا و همراهی با روش های جدید بازاریابی و خدمات همواره در دستور کار بیمه پارسیان و برنامه‌ریزی‌های شرکت قرار دارد.همچنین با دستور نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان، بیمه نامه آتش سوزی رایگان به تمامی همسایگان شعبه جدید رشت به پاس جبران زحمت هایی که در طول پروژه احداث شعبه به همسایگان مجاور وارد گردید، اهدا شد.
بیمه پارسیان در سال های اخیر همواره جهت ارتقا و حفظ جایگاه ارزشمند بیمه پارسیان در صنعت بیمه کشور با اتکا به تقویت شبکه فروش برای رسیدن به اهداف عالی در تلاش بوده است و با افتتاح و بهره برداری از ساختمان جدید شعبه رشت گامی دیگر در این مسیر برداشته است.

درجلسه هم اندیشی رئیس کل بیمه مرکزی و مدیرعامل آتیه سازان حافظ مطرح شد:

افزایش سطح همكاری ها
به منظور توسعه خدمات بیمه درمان تكمیلی

در نشست مشترک رئیس کل بیمه مرکزی و مدیرعامل آتیه سازان حافظ راهکارهای افزایش سطح همکاری ها به منظور توسعه خدمات بیمه تکمیلی درمان بحث و
بررسی شد.
مهندس بهزادپور در این نشست با اشاره به نگاه ویژه دولت به بحث سلامت و درمان گفت: دولت جدید، حمایت از بیمه های فعال در حوزه درمان را در اولویت خود قرار داده است.رییس کل بیمه مرکزی افزود: باید تلاش کنیم، هموطنانمان به خصوص اقشار آسیب پذیر از خدمات درمانی تخصصی بهره مند شوند، از این رو بیمه مرکزی هماهنگی و همکاری بیشتر با بیمه های تکمیلی درمان ورفع مشکلات آنها را در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: خوشبختانه شرکت های بیمه تا کنون با ارائه خدمات بیمه ای متنوع در حوزه درمان توانسته اند جامعه بزرگی را تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار دهند.
وی تاکید کرد: تمام سازمان هایی که در حوزه درمان فعالیت می‌کنند باید تامین امکانات درمانی برای اقشار آسیب پذیر که فاقد پوشش بیمه ای هستند را در اولویت کاری خود قرار دهند و این مهم جز از طریق همکاری و همبستگی میان این ارگان ها
امکان پذیر نیست.
دکترخسروی مدیر عامل بیمه آتیه سازان حافظ در این نشست گفت: ارائه خدمات بیمه تکمیلی درمان به همه مردم از جمله روستاییان ، عشایر و مناطق محروم از اولویت های شرکت آتیه سازان حافظ است تا بیمه شدگان با خیال آسوده با حمایت بیمه های تکمیلی از خدمات درمانی با کیفیت بهره مند شوند.