بسيج کشور را از شرارت استکبار جهانی حفظ کرده است
بسيج کشور را از شرارت استکبار جهانی حفظ کرده است

معاون وزير، رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران با اشاره به نقش بسيج مستضعفين در اقتدار ايران گفت: بسيج کشور را از شرارت استکبار جهاني و لوث وجود داعش حفظ کرده است. به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ حمیدرضا سیدی در مراسم گرامیداشت هفته […]

معاون وزير، رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران با اشاره به نقش بسيج مستضعفين در اقتدار ايران گفت: بسيج کشور را از شرارت استکبار جهاني و لوث وجود داعش حفظ کرده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ حمیدرضا سیدی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، فرماندهی پلیس فرودگاه های کشور، نماینده ولی فقیه در بسیج اقشار و وزارتخانه ها و مدیران ارشد شرکت فرودگاه ها در سالن اجتماعات شهید سلیمانی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد، اظهار کرد: بسیجیان تفکر شیعه را در دنیا به درجه اعلا
خواهند رساند.
وی خطاب به دشمنان ایران گفت: دشمن فکر نکند که روحیه بسیجی در ایران کمرنگ شده، این تنها یک خواب و خیال است.
معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: بسیجیان با فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی، عراق و سوریه را نجات دادند و هرگز اجازه تعرض به خاک ایران را نخواهند داد.
همچنین نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ طی سخنانی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی(ره) که اولین بسیجی عالم حضرت علی(ع) بود، اظهار داشت: ۴۳ سال از آزادی ایران اسلامی می گذرد و امروز هیچ کس نمی تواند برای ما آزادی کاذب
به ارمغان بیاورد.
حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده با بیان اینکه بسیجیان حامیان مردم هستند گفت: در حوادث اخیر، بسیجی ها خودشان را فدای ملت و نقشه های شوم دشمنان را در نطفه خفه کردند.
نماینده ولی فقیه با اشاره به شعار حوادث اخیر گفت: آزادی واقعی را انقلاب اسلامی به زنان داد چراکه امروز بانوان ایرانی به دستاوردهای قابل توجهی رسیده اند.
در این مراسم که با استقبال کارکنان شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران صورت گرفت، دو تن از راویان دفاع مقدس به بیان خاطرات خود پرداختند و همچنین گروه سرود سیدالکریم به اجرای قطعه هنری پرداخت.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خانواده شهیدان امیراحمدی، هاشمی و صفویه تجلیل به عمل آمد.