تلاش های فعالان روابط عمومی سازمان راهداری جای تقدیر دارد
تلاش های فعالان روابط عمومی سازمان راهداری جای تقدیر دارد

نشست مدیران روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسر کشور با هدف هماهنگی و همگرایی و برنامه های ارتباطی و اطلاع رسانی هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری و همچنین راهداری زمستانی باحضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، سرپرست مرکز ارتباطات […]

نشست مدیران روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسر کشور با هدف هماهنگی و همگرایی و برنامه های ارتباطی و اطلاع رسانی هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری و همچنین راهداری زمستانی باحضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی ، مشاور ریاست و راهبر روابط عمومی ، مشاور ریاست و مدیرکل روابط عمومی این سازمان و با حضور ویدیو کنفرانسی مدیران روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های سراسر کشور، برگزارشد.
به گزارش روزنامه جمله به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان ، اظهارداشت : تلاش ها و همراهی فعالان روابط عمومی سازمان در سراسر کشور جای تقدیر و تشکر دارد و مدیران روابط عمومی این سازمان بعداز اعضای هیأت عامل این سازمان ، یار ویاور موثراین سازمان در پیشبرد اهداف و برنامه ها ی راهبردی
به شمار می روند .
وی تصریح کرد :با توجه به شرایط اجتماعی و دشواری های کاری سازمان، برای اطلاع رسانی به موقع و به جا و انعکاس فعالیت ها و خدمات سازمان، نیازمند همکاری ارکان سازمان و از جمله روابط عمومی هستیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که کمبود اعتبارات و منابع مالی ، یکی از مهم ترین مشکلات در اجرای پروژه ها و برنامه های این سازمان در سال جاری است ، افزود :به رغم همه این کمبودها ، شاهد رویدادهای خوب و موفقی در سطح سازمان در ستاد و در استان های مختلف هستیم و تا پایان سال جاری پروژ های متعددی در حوزه حمل و نقل جاده ای و نگهداری راه ها افتتاح و به بهره برداری می رسد که حاصل تلاش مجموعه مدیران و کارکنان در ستاد و استان ها است.
امانی خاطرنشان کرد : در حوزه حمل و نقل
بین المللی و ترانزیت ، در سال جاری با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بودیم و با تعامل خوب با کشورهای همسایه ، این روند افزایشی تا پایان سال ، تداوم
خواهد داشت.
وی روابط عمومی را به عنوان تبیین گر، اقناع گرو پاسخگوی نیازهای مخاطبان و کاربران بخش حمل ونقل و راهداری دانست و تصریح کرد: تنها روابط عمومی پایش گر و رصد گر رویدادها و تحولات سازمان و نیازهای مخاطبان می تواند نقش آفرینی مورد انتظار داشته باشد و به عنوان هسته مشاوره برای مجموعه سازمان باشد که خوشبختانه روابط عمومی سازمان از چنین ویژگی
برخوردار است.

مدیران روابط عمومی، سفیر
اطلاع رسانی راهداران در جاده ها هستند
وحید قربانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی سازمان راهداری، از راهداران به عنوان فرشته نجات مردم درجاده ها یاد کرد و مدیران روابط عمومی در استان ها سفیر اطلاع رسانی این راهداران در جاده ها هستند.
وی اظهار داشت: روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از
مجموعه های پیشرو، دغدغه مند و دارای روحیه تعاملی در مجموعه روابط عمومی‌های وزارت راه
وشهرسازی است .
قربانی یادآورشد: پاسخگویی به موقع نیازهای مردم و مستندسازی فعالیت ها و خدمات وبرخورداری از ظرفیت پیام رسان های داخلی درفعالیت های روابط عمومی از اهمیت
ویژه ای برخوردار است .
سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی ، تقویت شورای روابط عمومی وزارت متبوع در استان ها را یکی از برنامه های اولویت دار در سال جاری برشمرد و افزود : در این زمینه بخشنامه ای تهیه و به استان های سراسر کشور ابلاغ شده است تا هرماه حداقل یک نشست برگزار شود و همه مدیران روابط عمومی سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی حضور فعال و
هم اندیشی داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد : جشنواره تقدیر از مدیران موفق در حوزه روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در ستاد و استانها براساس ارزیابی عملکرد ادارات و شاخص های تعیین شده ، تا پایان سال جاری برگزار می شود .

فعالیت های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، پویا و دینامیک است
مهران قربانی مشاور ریاست در مطالعات راهبردی و راهبر روابط عمومی با حضور در نشست مدیران روابط عمومی ، فعالیت های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، را پویا و دینامیک عنوان کرد که هرلحظه وقوع بحران در یکی از بخش ها محتمل است .
وی با بیان این که حوزه روابط عمومی در سازمان ازجایگاه رفیعی برخوردار است ، افزود :مدیران روابط عمومی و کارشناسان در ستاد و استان ها به صورت حرفه ای و بهره گیری از دانش روز و فناوری های جدید مشغول فعالیت و اطلاع رسانی هستند.
مشاور ریاست سازمان اظهارداشت : بیش از ۷۶ نوع خدمت در این سازمان ارایه می شود که نیازمند رصد متوالی و هوشمندانه است.از این رو لازمه جهاد تبیین ، تفکر و تصمیم هوشمندانه و سپس اقدام و عمل است.

گرامیداشت هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری در تعامل با انجمن های صنفی
منصورفخاران مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در بخش های مختلف روابط عمومی ازابتدای سال جاری بیان کرد و از تلاش ها و همراهی مدیران و کارشناسان روابط عمومی در پیشبرد برنامه ها ، تقدیر کرد.وی با بیان این که دستورالعمل برنامه های گرامیداشت هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری ، تهیه و به استان ها ابلاغ شده است، افزود :در برگزاری مراسم و تقدیر از فعالان بخش حمل و نقل جاده ای و راهداری ، از طریق تعامل و به کارگیری مشارکت انجمن های صنفی و اتحادیه ها ، هماهنگی های لازم انجام شود .وی با تأکید بر اهمیت اطلاع رسانی در راهداری زمستانی و انعکاس تلاش های راهداران درجاده ها ، اظهارداشت : مستندسازی فعالیت ها یکی از اقدامات با اهمیت در این حوزه است و استان هایی که عملکرد خوب و قابل قبولی داشته باشند، مورد تقدیر قرار می گیرند .
فخاران وجود شورای هماهنگی ر وابط عمومی استانها در مجموعه وزارت راه و شهرسازی را یک فرصت هم افزایی دانست و تصریح کرد : صرفا وجود ساختار شورای هماهنگی نمی تواند کارآمدی لازم را داشته باشد بلکه کارآمدی آن در گرو پویایی و تعامل متولیان و متصدیان امر است که می تواند موفقیت مجموعه روابط عمومی های راه و شهرسازی را تضمین کند.
از این رو انتظار می رود مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت متبوع با این رویکرد برای پویایی شورای هماهنگی روابط عمومی مجموعه راه و شهرسازی استانها ، نسخه کاربردی و عملیاتی طراحی کند تا شاهد برون داد مورد انتظار از این تشکیلات باشیم .گفتنی است در بخشی از این نشست ، دبیران مناطق شورای روابط عمومی این سازمان ، ضمن بیان چالش های موجود در منطقه ، نظرها و پیشنهاد های خود را در جهت ارتقای فعالیت ها و بهبود عملکردهای حوزه روابط عمومی بیان کردند.