چطور بازیکنان تیم‌ملی آن زمان که ۱۰ سکه  از رئیسی گرفتند  روحیه داشتند؟
چطور بازیکنان تیم‌ملی آن زمان که ۱۰ سکه  از رئیسی گرفتند  روحیه داشتند؟

محمد مایلی کهن سرمربی سابق تیم ملی در گفتگویی انتقادی با بیان اینکه گروه ما سخت بود یا گروه کره،ژاپن،استرالیا یا عربستان؟کدام یک سخت تر بود، گفت: گروه مراکشی که در جام جهانی قبل هم با ما همگروه بودند چطور؟سه تیم آسیایی چطور از گروه خودشان صعود کردند؟شایسته بودند،آرامش داشتند یا اینکه سرمربی تیم شان […]

محمد مایلی کهن سرمربی سابق تیم ملی در گفتگویی انتقادی با بیان اینکه گروه ما سخت بود یا گروه کره،ژاپن،استرالیا یا عربستان؟کدام یک سخت تر بود، گفت: گروه مراکشی که در جام جهانی قبل هم با ما همگروه بودند چطور؟سه تیم آسیایی چطور از گروه خودشان صعود کردند؟شایسته بودند،آرامش داشتند یا اینکه سرمربی تیم شان برنامه و هدف داشت؟
وی افزود: من الان نمی خواهم دنبال مقصر بگردم اما سوالی می پرسم.آقای کی روش در مصر چه نتایجی به دست آورد؟کلمبیا کی در تاریخ فوتبالش ۶ گل خورده بود؟آیا این ها دستاورد و موفقیت است؟
مایلی کهن گفت: من اصلا این را قبول ندارم که می گویند بچه ها ما حال شان خوب نبود،روحیه نداشتند و از این طور حرف ها.اینها غیر از بهانه هیچ چیزی نمی تواند باشد. چطور آن زمان که رفتند پیش رییس جمهور و ۱۰ سکه گرفتند حال شان خوب بود؟چطور آن زمان روحیه داشتند؟ همان جا یا نباید سکه ها را می گرفتند یا باید می گفتند که می خواهیم برای یک کار خیر هزینه کنیم.شما شنیدید که بازیکنی این حرف ها را بزند؟من که نشنیدم.فقط بعد از بازی با ولز شنیدم که ۱۵ هزار دلار هم پاداش گرفتند.فکر کنم کی روش پاداش بیشتری گرفت؛۳۰ هزار دلار. وی تصریح کرد: می گویند در کشوری که جمعیتش زیاد است تفکر و اندیشه هم زیاد است.متناسب آن باید امکانات هم باشد.خب کدام امکانات در مملکت ما وجود دارد؟اما تا دلتان بخواهد مشکلات هست.اجازه بدهید من شفاف حرف بزنم چون حرف بدی هم نمی زنم.آقایان مسئول!آیا تا به امروز نمی دانستید مشکلات سیستان و بلوچستان چیست؟نمی دانستید کردستان چه دردی دارد؟ایلام و گیلان را چطور؟ژاپن بالای ۱۰۰ میلیون جمعیت دارد بدون هیچ منابع طبیعی.چطور می شود که بعد از آن بمباران عظیم که کشورشان را نابود کرد حالا در این نقطه از جهان قرار دارند؟