حضور شرکت زرین‌گرین در نمایشگاه بین‌المللی خرما
حضور شرکت زرین‌گرین در نمایشگاه بین‌المللی خرما
شرکت زرگرین با محصولات خود در ششمین نمایشگاه بین المللی خرما، بسته بندی و صنایع وابسته که درشیراز در حال برگزاری است حضوری درخشان دارد.

به گزارش جمله ، بنابر گزارش روابط عمومی گروه زر، شرکت زرگرین در این نمایشگاه با کود مایع آلی مناسب نخل خرما که طبق نیازهای این درخت و بر اساس شرایط آب و هوایی سرزمینی طراحی شده، حضور بهم رسانده است.

از مزایای این کود افزایش جذب عناصر غذایی در خاک های شور و آهکی، افزایش مقاومت گیاه در برابر تنش های محیطی، حفظ کیفیت محصول، بهبود رنگ و طعم میوه، جلوگیری از ریزش میوه و افزایش اندازه محصول است.
کودهای زرگرین حاوی مقادیر قابل قبولی از اسیدهای آمینه هستند که نخستین بار در ایران بر پایه غلات و سلولهای بنیادی تولید شده و کشور را از واردات این محصولات بی نیاز کرده است.
کودهای زرگرین تاییدیه معتبرترین مرجع گواهی ارگانیک اتحادیه اروپا در سوئیس را دارد و به کشورهای مختلف صادر می شود.

استان فارس امسال با حدود ۳۷ هزار هکتار نخلستان و با تولید ۳۳۱ هزار و ۵۰۰ تن خرما رتبه اول کشور را کسب کرده است و از لحاظ سطح زیرکشت نیز در رتبه دوم کشور قرار دارد.

شرکت زرگرین در ششمین نمایشگاه بین المللی خرما ۴ تا ۷ بهمن ماه ساعت ۱۶ تا ۲۱ در غرفه A19 سالن بهار نمایشگاه های بین المللی استان فارس آماده پذیرایی از علاقمندان است.

 


 

  • نویسنده : مریم آهون بر - خبرنگار جمله