۱۷۰۰ پروژه و ۸ هزار کلاس درس به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
۱۷۰۰ پروژه و ۸ هزار کلاس درس به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه از امروز باید برای مهر آینده و رفع چالش‌های آن تلاش کرد، گفت: به زودی ۱۷۰۰ پروژه و ۸ هزار کلاس درس به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش جمله آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در جمع خبرنگاران و باحضور در یکی از مدارس شهر تهران در منطقه ۱۸ با اشاره به اینکه رویکرد دولت چهاردم وفاق همدلی  است، اظهار کرد: شعار دولت نیز محور پرسش مهر ریاست جمهوری شده است زیرا بستر وفاق و همدلی از مدرسه و از میان دانش آموزان آغاز می شود . 

وی افزود: باید این موضوع در فعالیت های مدرسه مورد توجه قرار گیرد و در قالب‌های مختلف مورد بررسی واقع شود، زیرا همه جامعه نیازمند وفاق و همدلی برای پیشبرد اهداف، آرمان‌های کشور هستند.

کاظمی در ادامه خاطرنشان کرد: باید این آموزه ارزشمند را در فضای جامعه گسترده کنیم و مسیر این کار از مدرسه می‌ گذرد و این رهنمود را باید به گفتمان غالب تبدیل کرد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه تاکید کرد: توسعه عدالت آموزشی تا محروم‌ ترین نقاط کشور، افزایش کیفیت آموزشی تا سطح مطلوب، تقویت و تبیین باورها و ارزش‌های فرهنگی از مهم‌ ترین رویکردهای وزارت آموزش و پرورش است.

وی تصریح کرد: مهم‌ ترین ماموریت آموزش و پرورش اجرای‌سازی سند تحول بنیادین در همه ابعاد است.

کاظمی در پایان گفت: از امروز باید برای مهر آینده و رفع چالش‌های آن تلاش کرد و به حول قوه الهی به زودی ۱۷۰۰ پروژه و ۸ هزار کلاس درس به بهره برداری می‌ رسد.