جلسه مشترک مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکتهای ملی انفورماتیک و شاپرک برگزار و گزارشی از روند فعالیتها و پروژههای در دست اقدام شاپرک ارائه شد.
دکتر عباس معمارنژاد، رییس هیات مدیره شرکت ملی انفورماتیک در این جلسه ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیتهای انجام شده در شرکت شاپرک ابراز امیداوری کرد که توسعه برنامهها به ویژه فعالیتهای نوآورانه با نگاه ویژهای در شرکت به انجام برسد.
مدیرعامل شرکت شاپرک نیز در این جلسه با ارائه گزارشی ضمن تاکید بر حرکت شرکت بر لبه فناوری اظهار کرد که شاپرک نگاه ویژهای به همه ذینفعان خود به ویژه بازیگران جدید در صنعت پرداخت و پذیرندگان دارد.
امیرحسین شبیری توسعه ارتباطات با مخاطبان کلیدی از جمله پذیرندگان و پاسخگویی سریع به نیازهای آنها را در اولویت دانست و اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در یک سال اخیر توجه ویژهای به آن شده، راه اندازی مرکز امداد مشتریان شاپرک به صورت ۲۴ ساعته است تا در هر زمانی پاسخگوی مراجعه کنندگان باشیم.
به گفته وی شاپرک با فراهم آوردن روشهای ارتباطی مختلف از جمله تماس تلفنی، ایمیل، وبسایت و در آینده نزدیک با راهاندازی گفتوگوی برخط ارائه خدمات امدادی مشتریان را تسهیل کرده و به بهبود تجربه کاربران کمک خواهد کرد.
وی همچنین گسترش زیرساختهای امنیتی در حوزه پرداخت الکترونیک را از دیگر موضوعاتی ذکر کرد که در شرکت شاپرک با جدیدت مورد توجه قرار گرفته و عنوان کرد: اکنون با همت متخصصان شرکت شاپرک به صورت ۲۴ ساعته فعالیتهای شبکه پرداخت به منظور کنترلهای امنیتی رصد و مراقبت میشود و در صورت مشاهده هر نوع تخلف یا اختلالی در اسرع وقت نسبت به برطرف کردن یا مسدودی موارد مشکوک اقدام میشود.
در ادامه این جلسه اعضای هیات مدیره و مدیران عامل شرکتهای ملی انفورماتیک و شاپرک و نیز جمعی دیگر از مدیران ارشد دو شرکت با حضور در مرکز امداد مشتریان ضمن بازدید، از فعالیت رسمی این واحد در شاپرک رونمایی کردند.
مرکز امداد مشتریان شاپرک به عنوان یک واحد پر اهمیت در عرصه خدمات پرداخت الکترونیک، به ارائه پشتیبانی و راهنمایی کلیه استفادهکنندگان از شبکه پرداخته و با جمعآوری پیشنهادها و انتقادهای کاربران به طور مداوم در پی ارتقا کیفیت خدمات شبکه پرداخت است. مخاطبان شبکه پرداخت میتوانند با شمارهگیری ۲۹۳۵ ـ ۰۲۱ موضوعات خود را مطرح و پیگیری کنند.
این مرکز همچنین با ایجاد بستر فنی برای ارتباط با شرکتهای پرداخت و در آینده نزدیک با شرکتهای پرداختیاری و پرداختسازی، ساز و کاری سیستمی برای پیگیری و نتیجه بخشی درخواستها و شکایات ایجاد خواهد کرد.