دکتر کاردگر نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در بازدید از شعب و مدیریت‌ها گفت: بیمه دانا شرکت بزرگی است و افراد بزرگی از این شرکت به ارکان صنعت بیمه معرفی شده‌اند و همه ما موظف هستیم ضمن پاسداری از زحمات و دستاوردهای گذشتگان، تمام سعی و تلاش خود را صرف اعتلای شرکت […]

دکتر کاردگر نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در بازدید از شعب و مدیریت‌ها گفت: بیمه دانا شرکت بزرگی است و افراد بزرگی از این شرکت به ارکان صنعت بیمه معرفی شده‌اند و همه ما موظف هستیم ضمن پاسداری از زحمات و دستاوردهای گذشتگان، تمام سعی و تلاش خود را صرف اعتلای شرکت کنیم پس باید به عزت بیمه دانا بیندیشیم.
دکتر کاردگر تصریح کرد: تمام سطوح شرکت باید بدانند که در چه شرکت معظمی کار می‌کنند. بیمه دانا از دهه‌ها پیش سرآمد بیمه‌های تکمیلی درمان بوده و ویترین رشته‌های ما درمان است، پس باید با آنالیز ریسک و ارائه نرخ مناسب به بیمه‌گذاران در مناقصات الگو بودن شرکت را در این حوزه بار دیگر دیکته کنیم.
وی گفت: کنترل داخلی نیاز فوری و حیاتی شرکت است، البته کنترل نباید صرف حضور فیزیکی باشد، با توجه به توسعه فناوری اطلاعات باید کنترل را از راه دور انجام داد و در صورت بروز علائم یا نشانه‌هایی که ناهماهنگی سیستم را بازگو کند با مراجعه حضوری مشکل را رفع و اقدامات بهسازی را انجام داد.
دکتر کاردگر در بازدید از شعب تهران ضمن بررسی میزان صدور و خسارت شعب خواستار پیگیری وصول مطالبات شد و گفت: با توجه به شرایط کنونی جذب نقدینگی مهمترین راهکار برای برون‌رفت از اوضاع فعلی است که این امر وظیفه شعب و مدیران را سنگین‌تر می‌کند.
وی اضافه کرد: دغدغه نمایندگان دغدغه مدیرعامل است و همه ما وظیفه داریم با صبر و حوصله به مشکلات کوچک و بزرگ آنها رسیدگی کنیم.