معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با حضور در بانک ملی ایران با مدیرعامل این بانک دیدار و گفت و گو کرد. مدیرعامل بانک در این دیدار با تقدیر از خدمات شرکت ملی پست، به ظرفیت‌های موجود برای توسعه همکاری‌های دوجانبه اشاره کرد و گفت: بر اساس […]

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با حضور در بانک ملی ایران با مدیرعامل این بانک دیدار و گفت و گو کرد.
مدیرعامل بانک در این دیدار با تقدیر از خدمات شرکت ملی پست، به ظرفیت‌های موجود برای توسعه همکاری‌های دوجانبه اشاره کرد و گفت: بر اساس تفاهمنامه‌های پیشین، اقدامات مشترکی در این زمینه انجام شده، اما شرایط برای افزایش سطح این خدمات فراهم است.
دکتر محمد رضا حسین زاده با تاکید بر این که بانک ملی ایران و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، هر دو متعلق به مردم هستند، اظهار کرد: همه تلاش ما باید کاهش دادن سفرهای درون شهری برای دریافت خدمات مختلف از جمله خدمات بانکی باشد. وی به خدمت بانک آفیسر بانک ملی ایران به عنوان یکی از خدمات محقق‌کننده این هدف اشاره و خاطرنشان کرد: می‌توان خدمات دیگری مانند رساندن پول نقد، ارائه دسته چک و یا تحویل کارت هدیه به مشتریان را با استفاده از ظرفیت های پست ارائه کرد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجموعه بانک ملی ایران، این بانک را افتخار آفرین خواند و گفت: خوشبختانه اقدامات بزرگی در بانک ملی ایران انجام شده که باعث سربلندی کشور است. حسین نعمتی ظرفیت‌های موجود در شرکت ملی پست را بی نظیر خواند و ادامه داد: می‌توان با تعریف پروژه‌های مشترک میان بانک ملی ایران و شرکت ملی پست، خدمات به روز و ارزشمندی را به مشتریان ارائه کرد.