سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گسترش خدمات غیرحضوری را اولین و مهمترین اولویت این سازمان برشمرد و گفت: سامانه جامع خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی از ماه آینده با ۳۰ خدمت غیرحضوری به بهره برداری می‌رسد و تعداد سرویس‌های غیرحضوری به زودی و تا ۲ ماه آینده به بیش از ۶۰ خدمت می‌رسد. محمدحسن زدا در […]

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گسترش خدمات غیرحضوری را اولین و مهمترین اولویت این سازمان برشمرد و گفت: سامانه جامع خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی از ماه آینده با ۳۰ خدمت غیرحضوری به بهره برداری می‌رسد و تعداد سرویس‌های غیرحضوری به زودی و تا ۲ ماه آینده به بیش از ۶۰ خدمت می‌رسد.
محمدحسن زدا در جلسه هم اندیشی تشکل های کارگران و بازنشستگان استان مازندران اظهار داشت: خدمات سازمان تأمین اجتماعی به کارگران و بازنشستگان باید توسعه پیدا کند و همه جوانب زندگی این عزیزان باید مورد توجه باشد. وی حمایت کارگران و بازنشستگان از سازمان تأمین اجتماعی را بزرگترین و ارزشمند ترین سرمایه این سازمان دانست و اظهار داشت: کار بزرگ مرحوم دکتر نوربخش احیای معاونت فرهنگی در این سازمان است که دبیرخانه دائمی برای ارتباط با کارگران و شرکای اجتماعی ایجاد شده است و از زحمات این معاونت تشکر می کنیم. سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به طراحی نظام چند لایه رفاه و تأمین اجتماعی گفت: در نظام چند لایه بیمه اجتماعی تکمیلی در کنار بیمه تکمیلی درمان پیش بینی شده است که براساس آن افراد می توانند برای دریافت حقوق بازنشستگی بیشتر در زمان اشتغال حق بیمه پرداخت کنند. زدا سخنان اخیر سرپرست وزارت بهداشت مبنی بر عدم امکان ادغام درمان تأمین اجتماعی با خدمات درمانی سایر ارگانها را قابل تقدیر دانست و گفت: این سخن کاملا درستی است و مرحوم دکتر نوربخش برای تحقق این موضوع تلاش زیادی کرد. وی از بازدید سرپرست وزارت بهداشت و وزیر ارتباطات از سامانه نسخه الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی طی روزهای آینده خبر داد و گفت: این سامانه در مراکز درمانی تأمین اجتماعی به طور کامل مستقر شده است و می تواند در تمامی مراکز درمانی طرف قرارداد نیز گسترش یابد. سرپرست سازمان تأمین اجتماعی درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز گفت: در این زمینه با کانون های بازنشستگان مشورت کرده ایم و به مدل مشخصی رسیده ایم که اجرای آن ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. امیدواریم اعتبار مورد نیاز در بودجه سال آینده کشور گنجانده شود.
پاییز امسال رقم خورد؛

 

رشد ۴۱ درصدی شعب بیمه دانا در مشهد

شعب بیمه دانا درشهر مشهد درسه ماهه پاییز سال جاری بیش از۴۱درصد رشد را تجربه کرده‌اند که بیشترین رشد مربوط به بیمه‌های عمر انفرادی و حوادث انفرادی است.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، حمید مالدار رییس شعبه آزادی مشهد با اعلام این خبر گفت : باتوجه به اینکه فصل جدید فعالیت شرکت از مهرماه سال جاری آغاز شده که یکی از شاخص‌های آن، تقویت حس همکاری وهمدلی است، نتایج آن را براساس آمار حاصل شده می‌توان درقالب رشد ۴۱درصدی مشاهده کرد. وی با تشریح عملکرد شعبه آزادی مشهد افزود: درحال حاضر ۵۰ هزار بیمه شده در سطح استان خراسان رضوی از خدمات بیمه دانا استفاده می‌کنند که امیدواریم با بکارگیری شیوه‌های جدید و مناسب خدمت‌رسانی، از بازار بالقوه بیمه‌های اشخاص سهم حداکثری را جذب کنیم . وی گفت: شعبه آزادی در ۱۰ ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۰درصد رشد داشته که بیشترین میزان آن رشد مربوط به رشته‌های عمر انفرادی و حوادث انفرادی است.
مالدار، سهم این شعبه از کل پرتفوی منطقه ۲در سال ۹۶را ۳۴ درصد و در ۹ماهه امسال ۲۴درصد ذکرکرد و افزود: شعبه آزادی مشهد برای فعالیت‌های سال آینده خود در نظردارد ضمن همسو بودن با شعبه صدور اموال (شعبه احمدآباد) به منظور حفظ ترکیب مناسب پرتفوی در مشهد، با هدف حفظ و‌ افزایش سهم بازار،گسترش و توانمندسازی شبکه فروش و تعامل با بیمه‌گذاران، فعالیت‌های خود را افزایش دهد. شعبه آزادی مشهد بیمه دانا از سال ۱۳۹۲به صورت تخصصی در زمینه صدور و خسارت بیمه‌های اشخاص فعالیت می‌کند. استان خراسان رضوی با داشتن ۸ درصد جمعیت کشور و شهر مشهد به عنوان دومین کلان شهر بعد از تهران از پتانسیل مطلوبی در زمینه فعالیت بیمه‌ای برخوردار است. آزادی، آبکوه و احمدآباد، سه شعبه‌ای است که در شهر مشهد فعالیت دارند.