طبق تفاهم‌نامه‌ای که بین بیمه دانا و شرکت ذوب‌آهن اصفهان امضا شد، حدود ۱۲۵هزار بیمه شده این شرکت زیر پوشش خدمات بیمه دانا قرار گرفتند. به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، در جلسه‌ای که به منظور تشریح تفاهم‌نامه مهر دانا با شرکت ذوب‌آهن اصفهان با حضور دکتر ابراهیم کاردگر نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل […]

طبق تفاهم‌نامه‌ای که بین بیمه دانا و شرکت ذوب‌آهن اصفهان امضا شد، حدود ۱۲۵هزار بیمه شده این شرکت زیر پوشش خدمات بیمه دانا قرار گرفتند. به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، در جلسه‌ای که به منظور تشریح تفاهم‌نامه مهر دانا با شرکت ذوب‌آهن اصفهان با حضور دکتر ابراهیم کاردگر نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا و مهندس منصور یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در این شهر برگزارشد، نحوه تامین منابع مالی حق بیمه ۱۲۵هزار بیمه شده این شرکت مشخص شد. دراین جلسه دکتر کاردگر نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا طی سخنانی با اشاره به توانمندی این شرکت در ارائه خدمات به بیمه‌گذاران بزرگ بویژه در حوزه درمان تکمیلی اظهار داشت: کادر اجرایی بیمه دانا در اصفهان مجرب و حرفه‌ای است و می‌توانند پرسنل ذوب‌آهن را از مزایای طرح مهر دانا به خوبی بهره‌مند کنند. وی افزود: مهر دانا اولین طرح در صنعت بیمه است که تامین منابع مالی بیمه‌گذاران را در قالب همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیش بینی کرده و امیدواریم با اجرای این طرح، دامنه همکاری‌های سه جانبه از این پس گسترش یابد. مدیرعامل بیمه دانا، لزوم تجمیع امور بیمه‌ای بیمه‌گذاران در رشته های اموال و اشخاص را یاد‌آورشد و آمادگی این شرکت را برای ارائه انواع پوشش‌های بیمه‌ای به بازنشستگانی که فاقد بیمه‌گر پایه هستند، اعلام کرد. براساس این گزارش، دراین جلسه مهندس یزدی‌زاده مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان با تشکر از حضور دکتر کاردگر و هیات همراه در شهر اصفهان و تلاش‌های این شرکت برای ارائه خدمات بیمه‌ای به کارکنان ذوب‌آهن ، آمادگی خود را برای تجمیع امور بیمه‌ای نزد بیمه دانا اعلام کرد. دراین نشست همچنین رامین رحمانی سامانی سرپرست منطقه ۴ نیز طی سخنانی ضمن تشریح اقدامات انجام شده شعب اصفهان برای ثبت قرارداد درمان شاغلین و بازنشستگان ذوب‌آهن، از افزایش مراکز درمانی از ۷۰۰ مرکز به بیش از  ۱۰۰۰ مرکز درمانی طی دو هفته اخیر خبر داد و افزود: در این مدت کلاس‌های آموزشی لازم برای بهره‌مندی مراکز درمانی از خدمات آنلاین درمان(سپاد) برگزار شد. اکبر فاضلیان رئیس شعبه زاینده رود اصفهان هم در این نشست گزارشی از نحوه ارائه خدمات درمانی توسط مراکز درمانی طرف قرارداد، پرداخت خسارات متفرقه و میزان استفاده از خدمات سپاد توسط شاغلین و بازنشستگان ارائه کرد. بیمه دانا بعد از امضای تفاهم‌نامه بیمه‌ای با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تاکنون با اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور، اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بسیج اصناف کشور قرارداد منعقد کرده و آنها را زیر پوشش طرح مهر دانا قرار داده است.

تجارت نو در ارزیابی خسارت رکورد زد

قائم مقام مدیرعامل با اشاره به رصد دقیق تمام مناطق زلزله زده توسط کارشناسان بیمه تجارت‌نو گفت: پس از این اتفاق تلخ برحسب تکلیف و احساس مسئولیت دراولین فرصت تیم کارشناسان ارزیاب خسارت دراستان هرمزگان، فعالیت خود را با بازدید از تمام اماکنی که گزارش حادثه و اعلام خسارت  آنها ارسال شده بود، آغاز کردند. بنی اسدی یکی ازسیاست های بیمه تجارت‌نو را سرعت عمل در ایفای تعهدات برشمرده و اظهارداشت: ارزیابی خسارت حدود ۷۰۰ واحد مسکونی مدد جویان این کمیته درکمتراز یک هفته صورت گرفت که این اقدام را می توان رکوردی درارزیابی خسارت با این وسعت دانست. قائم مقام مدیرعامل بیشترین خسارت وارده این زلزله را که ۲۱ بهمن رخ داد، مربوط به سه بندرخمیر، لافت وپل شرقی اعلام کرده و گفت: درحوادث غیرمترقبه ازاین دست با بررسی اولیه فرم اعلام خسارت برای شرکت بیمه گر مشخص می شود که تعدادی از خسارت‌های جرئی در حد فرانشیز قرارداد هستند از این رو دیگر نیازی به بازدید از محل حادثه نیست، اما به دلیل اهمیت موضوع و جایگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یکی از بزرگترین بیمه گذاران صنعت بیمه که با بیمه تجارت‌نو قرارداد همکاری دارد تیم کارشناسی مکلف شد از تمام موارد اعلام خسارت شده، بازدیدکند. بنی اسدی گسترش دامنه همکاری تجارت‌نو و کمیته امداد استان هرمزگان را درکنار نظارت برارزیابی خسارت از نتایج این سفر برشمرده و افزود: درجلسه ای با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ومعاونت بحران استان هرمزگان کلیه مسائل مربوط به قرارداد و تکالیف طرفین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و به این مهم تاکید شد که بیمه تجارت‌نو به عنوان یکی از شرکت های نوظهوراین صنعت با ترکیب سهامداران حرفه ای درکنار نیروهای جوان و مدیران مجرب بستر مناسب و متمایزی را در مقایسه با سایر شرکت های قدیمی برای خدمت رسانی شایسته به بیمه گذاران و بیمه شدگان فراهم کرده است.