رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی ایران معتقد است: نامگذاری امسال به سال رونق تولید، با توجه به شرایط امروز کشور، هدفی هوشمندانه است، اما اینکه دولت و دستگاههای اجرایی مسئول چگونه در رابطه با این شعار عمل میکنند، چگونگی دستیابی به این هدف را تعیین میکند. عدنان موسیپور با بیان اینکه رونق تولید بدون […]
رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی ایران معتقد است: نامگذاری امسال به سال رونق تولید، با توجه به شرایط امروز کشور، هدفی هوشمندانه است، اما اینکه دولت و دستگاههای اجرایی مسئول چگونه در رابطه با این شعار عمل میکنند، چگونگی دستیابی به این هدف را تعیین میکند.
عدنان موسیپور با بیان اینکه رونق تولید بدون توجه ویژه به صادرات غیر ممکن است، توضیح داد: تولیدکنندگان برای برنامهریزی برای آینده نیاز به دسترسی حداکثری به بازارهای ممکن دارند و در این حوزه صادرات اهمیت بسیار زیادی دارد.