
مدیر عامل بیمه آسیا با اشاره به تحقق پیش بینیهای سال ۱۳۹۷ این شرکت در بخش فنی، رشد تولید حق بیمه صادره بیمه آسیا در سال گذشته را ۲۲.۴ درصدو پرداخت خسارت را ۳۱.۵درصد اعلام کرد. مسعود بادین که در دیدار نوروزی با کارکنان بیمه آسیا سخن میگفت، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این […]
مدیر عامل بیمه آسیا با اشاره به تحقق پیش بینیهای سال ۱۳۹۷ این شرکت در بخش فنی، رشد تولید حق بیمه صادره بیمه آسیا در سال گذشته را ۲۲.۴ درصدو پرداخت خسارت را ۳۱.۵درصد اعلام کرد.
مسعود بادین که در دیدار نوروزی با کارکنان بیمه آسیا سخن میگفت، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در سال ۱۳۹۷، اهم اقدامات بیمه آسیا را برشمرد که از جمله آنها میتوان به افتتاح مجتمع تخصصی بیمههای زندگی، راهاندازی مجتمع تخصصی پرداخت خسارت خودروهای سنگین، خرید و افتتاح شعبه ورامین، افتتاح واحد خسارت مشکین شهر، برگزاری سومین جشنواره فروش بیمههای عمر و پسانداز، ارائه طرح جدید بیمهای زرین (بیمه نامه جامع منازل مسکونی)، کسب سطح یک توانگری مالی، اشاره کرد.
مدیرعامل بیمه آسیا برنامههای آتی شرکت در سال ۱۳۹۸ را اصلاح ترکیب پورتفوی، فروش بیمههای خرد در سطح کلان، تمرکز بر توسعه و فروش بیمههای زندگی و جذب نمایندگان بیمههای زندگی با توجه به اجرایی شدن آیین نامه شماره ۹۶، برگزاری مجامع فصلی شعب، پیگیری وصول مطالبات، جدیت در کنترل و نظارت، تاکید بر تداوم آموزش پایه ای و فنی در تمامی سطوح سازمانی و افزایش رفاه کارکنان اعلام کرد.
وی ضمن اظهار تأسف از وقوع حادثه سیل در استان های گلستان، مازندران، لرستان، خوزستان و فارس و آرزوی سلامتی برای سیل زدگان اقدامات بیمه آسیا در این راستا را شامل تشکیل ستاد ویژه امور سیل زدگان، اعزام مدیر بیمه های آتش سوزی، کارشناسان و ارزیابان رسمی خسارت، برآورد و ارزیابی خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن، حضور میدانی در مناطق سیل زده آق قلا و گمیشان به همراهی معاونین و مدیران، تحویل چک خسارت به زیاندیدگان، برآورد خسارت به زیاندیدگان و بیمه گذاران بیمه آسیا (بالغ بر یکصد میلیارد ریال)، دیدار با قائم مقام وزیر کشور و معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان، دیدار با استاندار مازندران و فرماندار شهرستان بابلسر، نشست مطبوعاتی با حضور خبرنگاران رسانه های جمعی استان مازندران و اختصاص حساب ویژه به منظور ارائه کمک های مالی کارکنان و نمایندگان بیمه آسیا به سیل زدگان نام برد.
مدیرعامل بیمه آسیا در پایان اظهار امیدواری کرد با تلاش، همکاری و همدلی کارکنان روند رو به رشد بیمه آسیا در صنعت بیمه کشور در سال ۱۳۹۸ نیز ادامه یابد.
آمادگی بیمه میهن برای رسیدگی فوری به بیمهگذاران سیلزده
شعب بیمه میهن در مناطق سیل زده برای ارزیابی و پرداخت خسارات به بیمهگذاران در آماده باش صددرصدی هستند.
از اولین روزهای سیل گلستان مدیرعامل بیمه میهن به اتفاق معاونین در مناطق سیل زده حاضر شده و نسبت به بررسی شرایط و ابلاغ دستورات لازم اقدام کردند.
در استانهای لرستان و خوزستان هم تیمهای کارشناسی به منطقه اعزام شدند تا به محض تثبیت وضعیت و امکان ارزیابی، کارشناسیها و پرداخت خسارتها انجام شود.
در همین راستا کمیتههای تخصصی خسارت با حضور مدیران ستادی در شعب مناطق آسیب دیده تشکیل شد. در هر استان نیز از طرف مدیرعامل شرکت بیمه میهن یک نماینده تام الاختیار حضور یافته تا در محل حادثه تصمیمات با سرعت لازم اتخاذ شود.
همچنین برای تأمین نیروی انسانی مناسب با دستور مدیرعامل شرکت از سایر استانهای کشور که درگیر سیل نبودند تیمهای کارشناسی به استانهای سیلزده گسیل شدند.
بیمه میهن به تمامی بیمهگذاران اطمینان خاطر میدهد با توجه به برنامهریزیهای صورت گرفته و هماهنگی و جلسات متعدد با بیمه مرکزی و توجه مدیران ارشد بیمه مرکزی و همچنین پوششهای اتکایی موجود که با استفاده از ظرفیت بیمه مرکزی، صندوق ویژه تحریم و سایر بیمه گران اتکایی ایجاد شده است، خسارتها در سریع ترین زمان ممکن به بیمه گذاران پرداخت شود.