نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، فاینکس ۲۰۱۹ را محل مناسبی برای تبادل اطلاعات و معرفی محصولات و دستاوردهای جدید بیمهای عنوان کرد. دکتر ابراهیم کاردگر در آستانه برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۹) در گفتگویی با اشاره به نقش و تاثیر برگزاری این نمایشگاهها در رشد، رونق و بالندگی عوامل […]
نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، فاینکس ۲۰۱۹ را محل مناسبی برای تبادل اطلاعات و معرفی محصولات و دستاوردهای جدید بیمهای عنوان کرد.
دکتر ابراهیم کاردگر در آستانه برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۹) در گفتگویی با اشاره به نقش و تاثیر برگزاری این نمایشگاهها در رشد، رونق و بالندگی عوامل اصلی بازار سرمایه گفت: با توجه به اینکه در این نمایشگاه علاوه بر عناصر اصلی بازار سرمایه، استارتآپهای مختلفی نیز حضور دارند که موجب افزایش تبادلات اطلاعاتی و اقتصادی خواهد شد و بهبود فضای کسب و کار را در پی دارد، حضور فعالانه شرکتهای بیمه میتواند علاوه بر معرفی جدیدترین محصولات بیمهای، باعث افزایش رایزنیها و توسعه بازار و شبکه فروش آنها شود.
وی با مثبت دانستن این رویداد برای معرفی خدمات بازار سرمایه به مردم تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه میتواند به افزایش اعتماد و اقبال به ابزارهای موجود در این بازار منجر شود که در نهایت سبب جذب گسترده سرمایههای بازارهای مشابه خواهد شد. مدیر عامل بیمه دانا تاکید کرد: گسترش حمایت از کسب و کارهای نوین برای حضور و معرفی ابزارها و فناوریهای جدید و همچنین پوشش مداوم و دائمی بیمه های مختلف و ابزارهای بازار سرمایه در رسانههای مختلف میتواند به اثربخشی بیشتر چنین رویدادهایی منجر شود.
دکتر کاردگر در ادامه با اشاره به اینکه در سال جدید، بازار سرمایه ظرفیت و پتانسیل رشد و سودآوری مناسب را خواهد داشت، ابراز امیدواری کرد: با تلاش و همت اهالی و متخصصان صنعت بیمه به ویژه کارکنان پرتلاش بیمه دانا، فرهنگ بیمه بیش از پیش در بین خانواده ها گسترش یافته و بسترهای افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه فراهم شود. وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان “رونق تولید” از سوی رهبر انقلاب، نقش نهادهای مالی از جمله صنعت بیمه را در تحقق این شعار مورد تاکید قرار داد و افزود: از آنجا که صنعت بیمه بطور مستقیم و غیر مستقیم در نظام تامین مالی و تسهیل فرایند تامین اعتبار نقش اساسی دارد، شرکتهای بیمه از جمله بیمه دانا تلاش میکنند با طراحی و برنامهریزیهای مدون و با هدف بهبود فضای کسب و کار، اقدام به تقویت شاخصهای عملکردی از طریق اثرگذاری بر بازارهای مالی کنند. مدیر عامل بیمه دانا، تقویت و گسترش بیمههای زندگی را زمینهساز بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید دانست و ابراز امیدواری کرد: در سایه تلاشهای اهالی و اصحاب صنعت بیمه، امسال شاهد تحقق شعار” رونق تولید” در کشور باشیم. شایان ذکر است: بیمه دانا امسال نیز همچون سالهای گذشته با حضور فعالانه در این نمایشگاه، ضمن معرفی آخرین دستاوردها و خدمات بیمهای خود به متقاضیان، با برپایی غرفه در حاشیه نمایشگاه، به پرسشهای مختلف بازدیدکنندگان پاسخ خواهد داد.
پنل آموزشی نمایندگان بیمه «ما» راه اندازی شد
پنل آموزشی نمایندگان بیمه “ما” در سایت تخصصی بیمه های زندگی به آدرس life.bimehma.ir راه اندازی شد.
در راستای افزایش سطح دانش نمایندگان شبکه فروش شرکت بیمه “ما” در رشته بیمههای عمر و سرمایه گذاری در سال رونق تولید، پنل آموزشی حاوی اطلاعات ارزشمند در حوزههای فنی، بازاریابی، آموزش گزارشات سیستمی، سامانه های استعلام آفلاین و لیست خسارتهای پرداختی بصورت طبقه بندی شده برای اولین بار در شرکت بیمه “ما”راه اندازی شد تا ضمن تقویت شبکه فروش، در راستای توسعه هرچه بیشتر بیمههای زندگی گام مهمی برداشته شود. کاربران برای ورود به سامانه می توانند به سایت بیمههای زندگی مراجعه و با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور سامانه ثبت پیشنهادات، از امکانات این پنل بهرهمند شوند.