رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش‌های خوبی در بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز شده است؛ فکر، تصمیم گیری، تدبیر و تلاش بانک مرکزی باعث شده که امروز ارز، وضعیت نابسامان گذشته را نداشته باشد. علی لاریجانی افزود: اوضاع ارز قبلا به این شکل نبود و شرایط نیز ابتدا به ساکن و یک مرتبه تغییر […]

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش‌های خوبی در بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز شده است؛ فکر، تصمیم گیری، تدبیر و تلاش بانک مرکزی باعث شده که امروز ارز، وضعیت نابسامان گذشته را نداشته باشد. علی لاریجانی افزود: اوضاع ارز قبلا به این شکل نبود و شرایط نیز ابتدا به ساکن و یک مرتبه تغییر نکرده است. فکر، تدبیر و تصمیم گیری‌ها باعث بهبود شرایط شده است. وی بیان کرد: دشمنان قصد داشتند شرایط داخلی کشور را با توجه به بی ثباتی بازار ارز، برهم بزنند؛ اما برای حل این مسائل و عبور از چالش‌ها ساعت‌ها بحث و بررسی شد و در نهایت با فکر و تدبیر، امروز وضعیت ارز نابسامانی گذشته را ندارد. وی در سخنرانی خود، از دستور رییس کل بانک مرکزی مبنی بر اختصاص ۲۰ درصد تسهیلات بانکها به تسهیلات مسکن تقدیر کرد و آن را یک اقدام بسیار خوب و مفید خواند.

پیوستن بیش از ۱۱ هزار نفر به سامانه «بانک آفیسر» بانک ملی ایران

«بانک آفیسر» خدمتی جدید و پیشرفته است که مشتری را از هر گونه مراجعه به بانک بی نیاز کرده و به صورت ۲۴ ساعته خدمات بانکی را ارائه می کند. بانک آفیسر به منظور تعامل بیشتر با مشتریان تدوین شده و به کمک آن تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه انجام می شود. درواقع بانک آفیسر خدمتی است که توانسته چهره بانک ملی ایران را در میان مشتریان متحول کند و با کمک آن رابطه مشتری و بانک تسهیل شود. این محصول حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است و یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب می شود. هدف نهایی بانک آفیسر، تکریم حداکثری مشتریان است و وفادارسازی مشتریان بانک را به دنبال دارد. این خدمت با اپلیکیشن «بله» در تعامل کامل است.

با همت و تلاش همکاران سال موفقی را پشت سر گذاشتیم

سید ضیاء ایمانی با تقدیر و تشکر از تمامی همکاران در کلیه سطوح سازمانی، عملکرد بانک در سال ۹۷ در شاخص های سود آوری و عملیاتی را مطلوب عنوان نمود. مدیر عامل بانک تصریح کرد: در زمینه ارتقاء سودآوری همکاران نشان دادند که مرد میدان هستند بطوریکه توانستند سیاست های ابلاغی بانک را در چهار محور اصلی به نحو احسن محقق سازند. ایمانی با تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه سودآوری، از پرداخت ۳۱۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در سال گذشته خبر داد و گفت: در حوزه وصول مطالبات نیز با کاهش۵۰۰۰ میلیارد ریالی نسبت به سال گذشته اتفاق بزرگی رقم خورد همچنین در زمینه فروش املاک مازاد توانستیم ۲۰۰۰ میلیارد ریال از داراییهای سمی را واگذار کنیم و ۱۰۰۰ میلیارد ریال نیز از محل حوزه خدمات نوین بانکی درآمدزایی داشته باشیم . مدیر عامل بانک تصریح کرد: در سال گذشته اقدامات و برنامه های مدونی در حوزه سرمایه انسانی انجام شد که اجرائی شدن طرح طبقه بندی مشاغل، تبدیل قراردادهای همکاران و افزایش سقف تسهیلات کارکنان از جمله این اقدامات محسوب می شوند.

پرداخت ٨٥ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به آسیب‌دیدگان از سیل

معاون شعب و بازاریابی بانک صادرات ایران از پرداخت ٨٥ میلیارد ریال وام به سیل‌زدگان سیل سال‌جاری خبر داد و گفت: تمامی درخواست‌های دریافت وام قرض‌الحسنه حوادث غیرمترقبه از این بانک به ویژه تسهیلات سیل فروردین ٩٨ پاسخ داده خواهد شد. علی حاجی‌پور اظهار کرد: بانک صادرات ایران با داشتن بیش از ١٠٥ شعبه در شهرهای آسیب دیده از سیل اخیر، تاکنون پرونده‌های زیادی پذیرش شده که ضمن بررسی تمامی آنها، اراده قطعی برای پرداخت تمامی ٥ هزار و ٥٠٠ میلیارد ریال سهیمه در نظر گرفته شده، وجود دارد که با سپری شدن برخی موانع و تکمیل زیرساخت‌های لازم، تحول جدی در برخورداری متقاضیان از این تسهیلات رخ خواهد داد. حاجی‌پور با تاکید بر اینکه تاکنون بیش از ٨٥ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه در اختیار آسیب‌دیدگان سیل اخیر قرار گرفته، افزود: بیش از چهار هزار و ٥٠٠ پرونده برای پرداخت وام قرض‌الحسنه سیل اخیر در چهار بخش احداث واحدهای شهری، احداث واحدهای روستایی، تعمیر واحدهای مسکونی و تجاری شهری و روستایی و امور معیشتی و لوازم خانگی پذیرش صورت گرفته است.