بانک ملی ایران در طول ۹۱ سال حضور خود، محصولات متعددی را در اختیار مشتریانش قرار داده است، اما «ملی شو» که نمایشگاهی از خدمات جدید این بانک است را می توان به خودی خود یک محصول منحصر به فرد دانست! مهم تر از ایجاد یک محصول، نحوه عرضه آن است؛ چه بسا خدمات و […]

بانک ملی ایران در طول ۹۱ سال حضور خود، محصولات متعددی را در اختیار مشتریانش قرار داده است، اما «ملی شو» که نمایشگاهی از خدمات جدید این بانک است را می توان به خودی خود یک محصول منحصر به فرد دانست!
مهم تر از ایجاد یک محصول، نحوه عرضه آن است؛ چه بسا خدمات و محصولاتی که روزانه در جهان تولید می‌شوند، اما کسی از وجود آنها خبر ندارد.«ملی شو» که تا کنون دو بار بر پا شده است، محل بسیار جذابی برای ارائه محصولات و خدمات بانک ملی ایران بوده، به طوری که اکنون به یک برند شناخته شده در نظام بانکی و حتی میان کاربران و مشتریان آنها تبدیل شده است.
در این رویداد، بخش قابل توجهی از دستاوردهای بانک ملی ایران به صورت چهره به چهره برای مخاطبان ارائه و تشریح شده است، به طوری که کاربر توانسته محصول را از نزدیک مشاهده و لمس کرده و آن را به صورت اختصاصی استفاده کند.بسیاری از محصولات جدید بانک ملی ایران از جمله ربات آلفا، تسهیلات مسکن، بام سازمانی و شرکتی، سککوک، کیف پول، برداشت خودکار و BTM در این رویداد رونمایی شده‌اند.«ملی شو» به خوبی توانسته است دستاوردهای یک ساله بانک ملی ایران را زیر یک سقف جمع کرده و آن را به شکلی متفاوت و مخاطب پسند ارائه کند، به طوری که مخاطب حاضر در رویداد، می تواند همه پیشرفت‌های بانک ملی ایران را در مدتی کوتاه با چشم غیر مسلح ببیند!
امکانات جدید به همراه بانک پاسارگاد افزوده شد
در راستای توسعه امکانات خدمات بانکداری‌الکترونیک و رفاه حال مشتریان، امکانات جدید به سامانه همراه بانک پاسارگاد (موبایل بانک) افزوده شد.
امکاناتی از قبیل ثبت مبلغ چک، پرداخت قبض مستمر همراه اول، امکان شارژ مستقیم و دریافت رمز دوعاملی در خدمات سپرده همراه بانک افزوده شد.
بر اساس این خبر، پیش از این نیز از طریق همراه بانک‌پاسارگاد، در بخش خدمات سپرده امکاناتی از قبیل مشاهده فهرست و جزئیات سپرده‌ها (موجودی، شماره شبا و…)، مشاهده صورت‌حساب سپرده‌ها به همراه نمودار گردش سپرده، امکان یادداشت‌گذاری بر روی گردش سپرده، انتقال وجه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجه مستمر (دوره‌ای) داخل بانکی و بین بانکی و پرداخت قبض با سپرده ارایه می‌شد.
همچنین در بخش خدمات کارت، مشاهده موجودی کارت (کلیه کارت‌های بانک پاسارگاد (، انتقال وجه کارت به کارت (کارت‌های پاسارگاد و برخی بانک های عضو شبکه شتاب طرف قرار داد)، پرداخت قبض (با امکان اسکن بارکد قبض برای گوشی‌های اندروید و آی او اس)، خرید شارژ تلفن همراه (ایرانسل، همراه اول و رایتل)، مسدود کردن کارت (کارت‌های بانک پاسارگاد)، دریافت ده گردش آخر کارت (کارت‌های بانک‌پاسارگاد) و امکان دریافت موجودی کارت (کارت‌های بانک‌پاسارگاد) امکان‌پذیر است. مشاهده فهرست تسهیلات و جزئیات آنها و پرداخت قسط از جمله خدماتی است که در بخش خدمات تسهیلات همراه‌بانک پاسارگاد قابل دریافت است. مشتریان می‌توانند ابتدا با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه بانک‌پاسارگاد، نسبت به دریافت رمز همراه ‌بانک اقدام کنند و پس از دریافت برنامه همراه بانک پاسارگاد از طریق سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir/mobilebank ، با وارد کردن شماره مشتری به‌عنوان نام کاربری و رمز دریافت شده از شعبه، وارد این برنامه شوند.
پرداخت ۵۰میلیارد ریال تسهیلات وام قرض‌الحسنه به تعاونی‌های زنان
مدیرعامل بانک توسعه تعاون از پرداخت ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات وام قرض‌الحسنه جهت تعاونی‌های زنان خبر داد.
حجت الله مهدیان رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در همایش بررسی نقش جایگاه تعاونی‌های زنان در توسعه اقتصادی و اجتماعی و انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین معاونت زنان ریاست جمهوری و بانک توسعه تعاون با حضور شریعتمداری وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی و ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان و کبیری معاونت تعاون این وزارتخانه صبح امروز در سالن تلاش و به مناسبت هفته تعاون برگزار شد.
وی با اعلام این خبر افزود: ۵۰۰فقره تسهیلات۱۰۰میلیون ریالی با نرخ سود ۴درصد تا پایان سال و با معرفی معاونت تعاون وزارتخانه جهت تعاونی‌های بانوان پرداخت خواهد شد. مهدیان همچنین از پرداخت ۴۰۰فقره تسهیلات ۵۰۰میلیون ریالی در قالب عقد مرابحه مجموعاً به مبلغ۲۰۰میلیارد ریال با نرخ سود تصویبی۱۵درصد به تعاونی‌های بانوان خبرداد.مدیرعامل بانک توسعه تعاون بابیان این مطلب که در طرح اشتغال روستایی سهم تعاونی‌های زنان از مجموع ۱۶هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت‌شده تنها ۳هزار میلیارد ریال بوده است که این میزان تسهیلات با توجه به حضور مناسب بانوان در بخش تولید محدود بوده است.مدیرعامل بانک توسعه تعاون بابیان اینکه یک‌سوم از مشتریان بانک را بانوان تشکیل می‌دهند خاطرنشان کرد:۲۷درصد از کل حساب‌های بانک و ۱۰درصد از کل منابع بانک متعلق به بانوان سپرده‌گذار می‌باشد که امیدواریم این میزان افزایش پیدا کند