معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛ ارتقای کیفیت خدمات با استفاده از ۲۰ هزار نیروی انسانی و ۱۲ هزار دستگاه ماشین‌آلات
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛ ارتقای کیفیت خدمات با استفاده از ۲۰ هزار نیروی انسانی و ۱۲ هزار دستگاه ماشین‌آلات

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: با برخورداری از ۲۰ هزار نیروی انسانی، ۱۲ هزار دستگاه ماشین‌آلات و ۶۵۰ راهدارخانه در سراسر كشور، همچنین برنامه‌ریزی صحیح و به‌ كارگیری مطلوب از سوی مدیران و معاونین، خدمات مناسبی به كاربران جاده‌ای ارایه می‌شود. عبدالهاشم حسن‌نیا طی سخنانی در نشست سراسری معاونان راهداری و فنی و […]

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: با برخورداری از ۲۰ هزار نیروی انسانی، ۱۲ هزار دستگاه ماشین‌آلات و ۶۵۰ راهدارخانه در سراسر كشور، همچنین برنامه‌ریزی صحیح و به‌ كارگیری مطلوب از سوی مدیران و معاونین، خدمات مناسبی به كاربران جاده‌ای ارایه می‌شود.

عبدالهاشم حسن‌نیا طی سخنانی در نشست سراسری معاونان راهداری و فنی و نظارت سراسر كشور اظهار داشت: وظیفه ذاتی انسان‌ها، خدمت به مردم است، كه این خدمت‌رسانی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در عرصه جاده‌های كشور و بخش حمل و نقل جاده‌ای، نمایان است و اولویت اصلی برنامه‌های این سازمان تأمین حداكثر رضایت‌مندی مردم و ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای در كشور است.

وی بر استفاده حداكثری از امكانات و منابع در اختیار در پیشبرد برنامه‌ها و ارتقای خدمات، تأكید كرد و ا فزود: بالغ بر ۲۰ هزار نیروی انسانی، به كارگیری ۱۲ هزار ماشین‌آلات و برخورداری از ۶۵۰ راهدارخانه در سراسر كشور از جمله منابع و امكانات ارزشمندی است كه با برنامه‌ریزی صحیح و به‌ كارگیری مطلوب از سوی مدیران و معاونین، خدمات مناسبی به كاربران جاده‌ای ارایه می‌شود.

حسن‌نیا، یكی دیگر از عوامل موفقیت در امور و فعالیت‌ها را ارتباط مؤثر با سازمان‌ها و دستگاه‌های اثرگذار در استان‌ها معرفی كرد و افزود: در صورتی كه تعامل و ارتباط مناسب و مؤثر با مسئولین سایر سازمان‌های برنامه‌ریز و تصمیم‌ساز در استان برقرار شود، دستیابی به اهداف سازمانی و در سطح بالاتر اهداف ملی، امكان‌پذیر می‌گردد.

معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان این كه مسائل و مشكلات موجود در جاده‌ها باید به صورت مكتوب و مستند تهیه و به مسئولان ذی‌ربط انعكاس پیدا كند، خاطرنشان كرد: این مستندسازی موجب می‌شود پیگیری جهت رفع مسائل و مشكلات ثبت شده سریعتر شده و تا حصول نتیجه مورد نظر مورد غفلت قرار نگیرد.

این گزارش حاكی است، در این نشست از سوی معاونین راهداری و فنی و نظارت سراسر كشور، گزارشی از روند اقدامات انجام شده در حوزه‌های ذی‌ربط ارایه شد و در پایان، مسئولین حاضر در نشست راهبردهای كاربردی در راستای ارتقای پروژه‌ها و رفع مسائل سازمانی بیان كردند.