خدادی: هیچ رسانه‌ای به دلیل مشکل مربوط به کاغذ بسته نشد
خدادی: هیچ رسانه‌ای به دلیل مشکل مربوط به کاغذ بسته نشد

محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد روز پنج‌شنبه در همایش سراسری و سومین مجمع عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور که با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، با اشاره به تصمیمات دولت در خصوص تامین کاغذ مورد نیاز مطبوعات، اظهار کرد: «در دوره اخیر همه کشور کمک کردند تا بحران کاغذ […]

محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد روز پنج‌شنبه در همایش سراسری و سومین مجمع عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور که با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، با اشاره به تصمیمات دولت در خصوص تامین کاغذ مورد نیاز مطبوعات، اظهار کرد: «در دوره اخیر همه کشور کمک کردند تا بحران کاغذ برطرف شود، اما نقش آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و یکی از معاونان ایشان در این زمینه بسیار پررنگ و مهم بود. در این دوره هیچ‌ رسانه‌ای در کشور بابت مشکل کاغذ در کشور بسته نشد».

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد با بیان این‌که ماهیت این تصمیم پیام شفافی از سوی دولت به رسانه‌ای‌ها بود، افزود:« الان نوبت رسانه‌ها است که ثابت کنند جزو کالاهای اساسی هستند و مردم به آنها نیاز دارند».

خدادی همچنین با اشاره به جنگ اقتصادی که آمریکا علیه دولت و ملت اظهار کرد: «جنگ تحمیلی اقتصادی که در حال انجام است یک جنگ کاملا اقتصادی است، در این جنگ احساس کمبود، ناتوانی و ضعف از سوی دشمن به مردم ما تحمیل می‌شود و خروجی آن نیز به زانو زدن مردم است. در این جنگ رسانه‌ای، رسانه سرباز اول خط مقدم است بنابراین توپخانه‌های رسانه‌های ما باید با همبستگی و هماهنگی با یکدیگر برای ایجاد آرامش در کشور تلاش کنند».

وی با اشاره به توجه رئیس جمهور آمریکا به اهمیت رسانه و استفاده روزانه او از رسانه ، ادامه داد: «آقای ترامپ پیش از آنکه صبحانه خود را بخورد، ابتدا کار رسانه‌ای انجام می‌دهد. او ممکن است در یک روز کاری مرتبط با سیاست خارجی انجام ندهد، اما حتما روزانه کار رسانه‌ای انجام می‌دهد؛ نه فقط ترامپ بلکه تمام همراهان او یک ماموریت ثابت کار رسانه‌ای دارند و این ماموریت آن است که جریان رسانه‌ای‌ برای ایجاد احساس ضعف و تحویل درماندگی و ناتوانی در مردم ما ایجاد کند».

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر این‌که در یک دوره کاملا متفاوت رسانه‌ای به سر می‌بریم که شباهتی به گذشته ندارد، گفت: «در این دوره مهم‌ترین خواسته اهالی رسانه این است که دولت از رسانه‌داری به رسانه‌مداری وارد شود به این معنا که روابط عمومی‌ها کارکردهای رسانه‌ای خود را کنار بگذارند و عملا به جای این‌که تولیدکننده و انتشاردهنده محتوا درباره خود باشند، این کار را به رسانه واگذار کنند».

خدادی با اشاره به فعالیت خانه مطبوعات در سراسر کشور، اظهار کرد: «معتقدیم تنها راه توسعه رسانه ایجاد تشکل رسانه‌ای است».