مدیرعامل بانک سینا:  شاخصه اصلی در خدمات بانکی، جلب رضایت مشتریان است
مدیرعامل بانک سینا:  شاخصه اصلی در خدمات بانکی، جلب رضایت مشتریان است

ضیا ایمانی که از ۲۱ مهرماه جاری، تصدی مدیریت عاملی بانک سینا را برعهده گرفته است، با بیان آنکه این بانک اکنون در جایگاه قابل قبول و مناسبی در نظام بانکی قرار دارد، خاطرنشان کرد: شاخصه اصلی در مورد خدمات بانکی، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به منظور جلب رضایت مشتریان و هموطنان است […]

ضیا ایمانی که از ۲۱ مهرماه جاری، تصدی مدیریت عاملی بانک سینا را برعهده گرفته است، با بیان آنکه این بانک اکنون در جایگاه قابل قبول و مناسبی در نظام بانکی قرار دارد، خاطرنشان کرد: شاخصه اصلی در مورد خدمات بانکی، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به منظور جلب رضایت مشتریان و هموطنان است و با برنامه هایی که به تدریج در بانک سینا اجرا خواهد شد، مسیر تحقق بهینه و مطلوب آن را میسر می سازیم.
وی افزود: بانک سینا در نظام بانکی به عنوان بانکی بدون حاشیه و خوشنام با کارکنان نجیب، متعهد و متخصص شناخته می‌شود که این امتیاز و موفقیتی مهم و قابل اتکا محسوب می شود. از این لحاظ به خود می بالیم و با یاری تمامی کارکنان بانک که موفقیت‌ها و دستاوردهای اخیر مرهون زحمات ایشان است، برای کسب موفقیت های بیشتر تلاش خواهیم کرد.
مدیرعامل بانک سینا بیان داشت: امروز با توجه به کاهش حاشیه سود بانک ها و هزینه بالای پول در جذب سپرده ها، درآمدهای بانک صرفا به اعطای تسهیلات متکی نخواهد بود و بر این اساس بانک سینا از طریق ترویج فعالیت های غیرحضوری و خدمات غیرمشاع و کارمزدی، با تقویت ظرفیت ها و قابلیت های موجود همه توان خود را بر بهبود جایگاه خود در نظام پولی و مالی کشور خواهد گذاشت.
آقای ایمانی با اشاره به ماموریت بنیاد مستضعفان به عنوان سهامدار عمده بانک سینا مبنی بر حمایت از قشر محروم و کمتربرخوردار جامعه اظهار داشت: بانک سینا با برنامه ریزی و سیاستگذاری های عمده، در راستای حمایت و یاری این قشر از جامعه که اگرچه ممکن است به لحاظ معیشتی دچار مشکلاتی باشند اما به لحاظ روحی، معنوی و تقوا سرآمد جامعه محسوب می شوند، بنیاد مستضعفان را در ایفای کامل این ماموریت همراهی خواهد کرد. وی افزود: در دنیای بشدت رقابتی امروز، اگر کارکنان از سازمان خود رضایتمندی نداشته باشند، موفقیتی حاصل نمی شود. باید از طریق ایجاد همدلی، انسجام و صمیمیت در بین همکاران فضایی فراهم شود که آنها فداکارانه و مخلصانه کار کنند و از شغل و سازمان نیز رضایت داشته باشند. در کنار ایجاد محیطی با احترام متقابل باید دغدغه های معیشتی کارکنان بیش از پیش مد نظر قرار گیرد و برای ارتقای آن تلاش شود تا همکاران در محیط کار احساس آرامش کنند.