دکتر دمینگ نخستین آغازگر جدی و نظریه پرداز مدیریت نوین جهان بر اساس مشارکت تمامی کارکنان، مدیران و مشتریان یک سازمان است که با مکتب جدید خود تحولی شگرف پدید آورده است. اوبرآوردن خواسته های مشتریان را، وظیفه هر یک از افراد سازمان می داند.دمینگ میگوید:چگونه ممکن است یک فروشنده بتواند نیازهای مشتری خود را […]
دکتر دمینگ نخستین آغازگر جدی و نظریه پرداز مدیریت نوین جهان بر اساس مشارکت تمامی کارکنان، مدیران و مشتریان یک سازمان است که با مکتب جدید خود تحولی شگرف پدید آورده است. اوبرآوردن خواسته های مشتریان را، وظیفه هر یک از افراد سازمان می داند.دمینگ میگوید:چگونه ممکن است یک فروشنده بتواند نیازهای مشتری خود را درک کند،غیراز آنکه فروشنده و مشتری با هم و بصورت شریک کار کنند و منافع شان همسو باشد.