شعار اصلی بانک ملی ایران بر محور اعتماد است
شعار اصلی بانک ملی ایران بر محور اعتماد است

  سومین رویداد بزرگ فناورانه بانک ملی ایران با عنوان «ملی شو ۳» با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیرعامل بانک ملی ایران برگزار و در آن تازه ترین دستاوردهای این بانک رونمایی شد. وزیر امور اقتصادی و دارایی در این رویداد با بیان این که رویکرد محوری یک سال اخیر، ایجاد فرصت […]

 

سومین رویداد بزرگ فناورانه بانک ملی ایران با عنوان «ملی شو ۳» با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیرعامل بانک ملی ایران برگزار و در آن تازه ترین دستاوردهای این بانک رونمایی شد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در این رویداد با بیان این که رویکرد محوری یک سال اخیر، ایجاد فرصت طراحی و اقدام براي تحول در اقتصاد ایران از طريق هوشمند سازي اقتصاد بوده است، گفت: با تکیه بر داشته های کشور از جمله موقعيت جغرافيايي، تنوع آب و هوايي، جاذبه هاي فرهنگي و تاريخي، نفت و گاز و ساير منابع و معادن، دسترسي به آبهاي آزاد، دسترسي به بازار های منطقه كه هر یک به نوبه خود فرصت ساز هستند و با به کارگیری سرمايه انساني و فارغ التحصيلان با کیفیت بالای دانشگاهي که يك مزيت محسوب می شوند، می توان اقتصاد هوشمند را برپا کرد و شاخص های اقتصادی کشور را ارتقا داد.دکتر فرهاد دژپسند تاکید کرد: انتظار نداریم بانک ها مسئولیت گذار اقتصاد ایران از اقتصاد سنتی به اقتصاد هوشمند را بر عهده گیرد اما می توانند به عنوان یک اهرم عمل کنند.
بانک ملی ایران، یادگیرنده و نوآور
همچنین مدیرعامل بانک ملی ایران در این رویداد با اشاره بر اینکه شعار اصلی بانک ملی ایران بر محور اعتماد است، گفت: بانک ملی ایران یک سازمان یادگیرنده و نوآور است و ما هر روز به دانش روز، خلاقیت و ایده های نوآورانه نیاز داریم.دکتر محمدرضا حسین زاده با تقدیر از حمایت های وزیر اقتصاد از بانک ملی ایران تصریح کرد: از میان ده ها محصول فناورانه تولید شده در بانک، امروز «همراه بام»، «هپ» و «نشان پرداخت» و «نشان بانک» رونمایی شدند.وی بیان کرد: آغوش بانک ملی ایران به سوی همه کسانی که فکر، ایده و طرح های نوآورانه دارند، باز است و امیدواریم در رویداد «ملی شو۴» شاهد محصولات نوآورانه بیشتری باشیم.
رونمایی از «نشان بانک» و «نشان پرداخت» بانک ملی ایران
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که «نشان بانک» نخستین بانک دیجیتال ایران است، گفت: پروژه «نشان پرداخت» یک اقدام ملی در جهت توسعه سریع بانکداری دیجیتال و حذف پایانه های فروش است.
مسعود خاتونی در نشستی خبری پیش از برگزاری رویداد «ملی شو ۳» که با شعار «این نشان یک تحول ملی است» برگزار شد، با تشریح ابعاد مختلف پروژه «نشان پرداخت» گفت: در حال حاضر حجم بسیار زیادی از کاغذ فقط در دستگاه های کارتخوان فروشگاهی مصرف می شود، در حالی «نشان پرداخت» به طور کلی این هدررفت را از بین خواهد برد.
وی با بیان این که «نشان پرداخت» جایگزینی مناسب، کارآمد و تسهیل گر در مقابل کارتخوان های فروشگاهی است، ادامه داد: در حال حاضر ۸۷ درصد تراکنش ها در بانک ملی ایران به صورت غیرحضوری انجام می شود و ما به فکر ۱۳ درصد تراکنش باقی مانده هستیم.
خاتونی «نشان پرداخت» و «نشان بانک» را محصولات نوین و بسیار کاربردی بانک ملی ایران دانست و اظهار کرد: «نشان بانک» به مشتری اجازه می دهد در یک فضای مجازی، حضور خود را در شعبه بانک تجربه کرده و امور بانکی را خودش مدیریت کند.او تاکید کرد که «بانک ملی ایران این شجاعت را داشت تا به عرصه ایجاد شعبه دیجیتال ورود کند» و افزود: بانک ملی ایران در این پروژه هرگز به فکر درآمدزایی نبوده و نیست، بلکه یک دیدگاه ملی را دنبال می کند تا بانکداری دیجیتال را در کشور پیاده سازی کند.عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به وجود حساب بانکی بیش از ۷۰ میلیون نفر در این بانک اشاره کرد و گفت: بیش از ۴۰ میلیون حساب از این تعداد فعال است و این نشان می دهد که مسئولیت بانک ملی ایران در قبال مشتریانش بسیار سنگین است.