مدیرعامل شرکت بیمه دانا اعلام کرد: فروش شرکتهای بیمهای هم همانند سایر شرکتها تحت تاثیر بیماری کرونا قرار خواهند گرفت اما این تاثیر بر روی شرکتهای کوچک بیمهای بیشتر خواهد بود. ابراهیم کاردگر در گفتگو با چابکآنلاین درخصوص تاثیر شیوع ویروس کرونا درکشور برروی فروش محصولات شرکت های بیمه ای گفت: وقتی تمامی جامعه […]
مدیرعامل شرکت بیمه دانا اعلام کرد: فروش شرکتهای بیمهای هم همانند سایر شرکتها تحت تاثیر بیماری کرونا قرار خواهند گرفت اما این تاثیر بر روی شرکتهای کوچک بیمهای بیشتر خواهد بود.
ابراهیم کاردگر در گفتگو با چابکآنلاین درخصوص تاثیر شیوع ویروس کرونا درکشور برروی فروش محصولات شرکت های بیمه ای گفت: وقتی تمامی جامعه درگیر یک موضوع باشند به طور طبیعی تعداد جلسات کمتری گذاشته می شود و دیدار با مسئولین و مدیران عامل شرکت های تولیدی کاهش می یابد و همه این مسائل بر روی فروش تاثیر می گذارد.
وی ادامه داد: شرکت های بیمه ای هم در زمره شرکت های بازرگانی هستند و شبکه فروش برای بدست آوردن یک پرتفوی بیمه ای باید بارها و بارها جلسه بگذارد و افراد زیادی را ببیند و به دلیل اینکه درحال حاضر وقت ملاقات نمی دهند تمامی این مسائل بر فروش آنها تاثیرگذار است. مدیرعامل شرکت بیمه دانا بیان کرد: شرکت بیمه دانا و در کل شرکت های بزرگ بیمه ای که مشتری سنتی خودرا دارند تاثیرپذیری چندانی از این موضوع نداشته و همچنان رشد فروش دارند اما سرعت رشد آنها کاهش می یابد.
کاردگرتصریح کرد: رشد فروش شرکت بیمه دانا از اول اسفند ۹۸ تا ۷ اسفند ماه ۹۸ نسبت به دوره مشابه ۶۱ درصد بوده است و این یعنی اینکه کرونا بر روی فروش شرکت های بزرگ بیمه ای تاثیری نداشته است.
وی افزود: اما شرکت های کوچک بیمه ای که باید برای خود بازارجدید مهیاکنند و برای انتقال یک پرتفو از شرکت بزرگ بیمه ای به یک شرکت کوچک نیاز به مذاکره و دیدار است و در این شرایط این مسئله اتفاق نمی افتد در نتیجه کرونا برفروش آنها تاثیر جدی خواهد داشت. مدیرعامل شرکت بیمه دانا با بیان اینکه کرونا هم همانند دیگر بیماری ها تحت پوشش بیمه تکمیل درمان است گفت: هر شخصی که بیمه تکمیل درمان داشته باشد و به این بیماری مبتلا شود با مراجعه به بیمارستان تحت پوشش بیمه است و از خدمات آن استفاده خواهد کرد.
ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه شدگان تأمین اجتماعی
معاون بیمه سازمان تأمین اجتماعی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، به تمامی بیمهشدگان، بازنشستگان و کارفرمایان توصیه میکنیم از طریق درگاه خدمات غیرحضوری این سازمان درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.
مهرداد قریب اظهار داشت: مهمترین خدمتی که بیمه شدگان برای استفاده از آن به واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی مراجعه میکنند، مربوط به دفترچههای درمانی است.
وی افزود: توصیه ما به افرادی که قصد دریافت دفترچه جدید دارند، این است که قبل از مراجعه حضوری به شعب و کارگزاریهای سازمان تأمین اجتماعی ابتدا از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی https://eservices.tamin.ir/ درخواست خود را ثبت کنند تا در زمان حضور در واحدهای مربوطه؛ تحویل دفترچه آنان در کمترین زمان ممکن انجام شود. قریب ادامه داد: ثبت و پیگیری درخواستهای برخورداری از تعهدات کوتاه مدت سازمان تأمین اجتماعی از دیگر موضوعات مراجعه بیمه شدگان و بازنشستگان به واحدهای اجرایی برشمرد و گفت: درحال حاضر بسیاری از خدمات کوتاه مدت از قبیل: کمک هزینه ازدواج، غرامت دستمزد ایام بیماری و ایام بارداری، کمک هزینه اروتز و پروتز و کمک هزینه کفن و دفن و بسیاری دیگر از خدمات سازمان تأمین اجتماعی از طریق درگاه خدمات غیرحضوری قابل انجام است. قریب در پایان افزود: خدمات غیرحضوری بهترین جایگزین برای مراجعه حضوری به شعب و کارگزاریهای سازمان تأمین اجتماعی است و با توجه به شیوع ویروس کرونا به بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان توصیه میکنیم حتی الامکان از خدمات غیرحضوری استفاده کنند.