پیمان قرهداغی، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرفکننده رگولاتوری- با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات مبنیبر حفظ حقوق مشترکان اظهار کرد: با توجه به شکایتهای دریافتی، یک تیم ویژه برای بررسی موضوع در رگولاتوری تشکیل شده است. شکایتهای اخیر مربوط به تخلف اپراتورها درباره ارائه نشدن کامل خدمات خریداریشده که در سامانه ثبت و پاسخگوئی […]
پیمان قرهداغی، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرفکننده رگولاتوری- با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات مبنیبر حفظ حقوق مشترکان اظهار کرد: با توجه به شکایتهای دریافتی، یک تیم ویژه برای بررسی موضوع در رگولاتوری تشکیل شده است. شکایتهای اخیر مربوط به تخلف اپراتورها درباره ارائه نشدن کامل خدمات خریداریشده که در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات ۱۹۵ درج شدهاند با دقت بررسی و در کمترین زمان پاسخ داده میشود. از مشترکین درخواست میکنیم درصورت مشاهده رعایت نکردن تعرفههای ترجیحی از سوی اپراتورها، موضوع را در سامانه ثبت شکایات با آدرس https://195.cra.ir ثبت کنند.