مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی، بیش از ۹۳ درصد مراجعهکنندگان به میادین میوه و تره بار از برخورد و نحوه ارائه خدمات کارگران در این مراکز ابراز رضایت کردهاند. سید سعید راد از این سازمان به عنوان سازمانی پیشرو در جهت توجه به کارگران نام برد و افزود: […]
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی، بیش از ۹۳ درصد مراجعهکنندگان به میادین میوه و تره بار از برخورد و نحوه ارائه خدمات کارگران در این مراکز ابراز رضایت کردهاند.
سید سعید راد از این سازمان به عنوان سازمانی پیشرو در جهت توجه به کارگران نام برد و افزود: در شرایط خطیر موجود، حفظ سلامت این عزیزان از اولویت ویژهای برایمان برخوردار است و به این منظور، مجموعه تدابیر و تمهیدات ویژهای را در میادین میوه و تره بار اجرا کردهایم. وی با اشاره به اینکه انجام غربالگری کارگران به منظور بررسی احتمال ابتلا به بیماری کرونا با شرایط مشابه مدیران و کارکنان این سازمان را از جمله این اقدامات برشمرد و اظهار کرد: علاوه بر این، کارگران هر روز مورد تب سنجی قرار میگیرند تا در صورت بالا بودن دمای بدنشان به مراکز درمانی معرفی شوند، ضمن اینکه تمامی کارگران از لوازم حفاظت شخصی مانند دستکش و ماسک استفاده میکنند. راد با بیان اینکه اجرای طرح فاصلهگذاری و انجام جداسازی صندوقداران و توزینکنندگان از مشتریان را اقدامی در جهت حفظ سلامت شهروندان و در عین حال کارگران دانست و تصریح کرد: کارگران عزیز میادین میوه و تره بار از اقصی نقاط کشور در این مراکز مشغول خدماترسانی به شهروندان تهرانی هستند و با افتخار در تهران میزبان این عزیزان هستیم. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصلهگذاری فیزیکی از برگزاری مراسم متمرکز به مناسبت «روز جهانی کارگر» در این سازمان خودداری کردیم، خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگیهای به عمل آمده، «کارگران نمونه» ۲۲ میدان میوه و تره بار تهران و بازارهای تابعه آن به صورت جداگانه، لوح تقدیر و هدیه خود را از مدیران میادین دریافت کردند.