قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، تلاش مضاعف در حوزه شبکه فروش را از عوامل اصلی موفقیت شرکت‌های بیمه دانست. حسین حسینی در جلسه کارکنان و نمایندگان استان البرز این شرکت اظهار داشت: با توجه به آمار نمایندگان در سطح کشور به نظر می‌رسد میانگین فروش یا پرتفوی نمایندگان بیمه دانا نیازمند بازنگری است و […]

 

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، تلاش مضاعف در حوزه شبکه فروش را از عوامل اصلی موفقیت شرکت‌های بیمه دانست. حسین حسینی در جلسه کارکنان و نمایندگان استان البرز این شرکت اظهار داشت: با توجه به آمار نمایندگان در سطح کشور به نظر می‌رسد میانگین فروش یا پرتفوی نمایندگان بیمه دانا نیازمند بازنگری است و باید صف و ستاد شرکت آن را ترمیم کنند. حسینی ادامه داد: وظیفه اصلی ما این است که مردم شهر و استان خود را با بیمه آشنا کنیم و لازمه‌اش این است که نمایندگان ما دارای فن مذاکره و دانش کافی باشند. معرفی و آشنا کردن مردم با بیمه از وظایف اولیه ماست که قبل از نگاه تجاری به بیمه باید آن را با روح فرهنگی و اجتماعی جامعه مانوس کرد.

وی اضافه کرد: ۷۷درصد فروش شرکت ناشی از فعالیت نمایندگان است که امیدواریم این رقم به ۹۰ درصد افزایش یابد.

 

سامانه پیامکی بیمه مرکزی افتتاح شد

نخستین سامانه پیامکی بیمه مرکزی با حضور رییس کل، اعضای هیات عامل و مدیران این نهاد حاکمیتی افتتاح شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، این سامانه با هدف دریافت پیام‌ها، شکایات و دیدگاه‌های مردمی و ارائه پاسخ در سریع‌ترین زمان ممکن در بیمه مرکزی راه‌اندازی شد.

در آیین افتتاح این سامانه، رییس‌کل بیمه مرکزی با تشریح اهمیت استقرار یک مرکز قدرتمند و جامع پاسخگویی در نهاد ناظر نسبت به توسعه آن تاکید و رهنمودهایی را به کارکنان این سامانه ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، شهروندان می‌توانند در ساعات غیراداری و روزهای تعطیل از طریق تماس با شماره تلفن این سامانه (۲۳۴۲) اطلاعات بیمه‌ای مورد نیاز خود از قبیل اطلاعات شبکه فروش شرکت‌های بیمه و ارزیابان خسارت بیمه‌ای، میزان حق بیمه‌ی بیمه اجباری شخص ثالث، نحوه و مدارک مورد نیاز دریافت خسارت در بیمه‌های اتومبیل، نمایندگی بیمه و … را به صورت مکانیزه و از طریق پیامک دریافت کنند.

 

همکاری دستگاهها برای ترویج بیمه زنان خانه‌دار 

حمیدرضا قاسمی مدیر‌کل تامین اجتماعی کرمانشاه از مردم به عنوان ولی نعمتان دولت یاد و خاطر نشان کرد: خدمت بدون وقفه به مردم حق مردم عزیز است و تامین اجتماعی با تمام توان ضمن لحاظ نمودن چارچوب قوانین  و بخشنامه‌ها، لحظه‌ای از خدمت‌‌رسانی به مردم کوتاه نخواهد آمد و تلاش خواهد نمود امانت سنگین طرح تکریم ارباب رجوع و میز خدمت در استان به نحو احسن به منصحه ظهور برسد.

قاسمی در ادامه سخنان خود تعامل سازنده و تفکر سه جانبه گرایی(دولت،کارگر و کارفرما) را تنها راه حل مشکلات و چالش‌های پیش رو تلقی کرد.

وی خواستار شد که در راستای افزایش چتر حمایتی بر سر زنان خانه دار از طرف سازمان تامین اجتماعی ،دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری با تعامل بیشتر با تامین اجتماعی و سازمان های مردم نهاد بتواند در بیمه شدن این قشر عظیم از زنان تاثیر‌گذار باشد.