مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه شیراز برنامه محور بودن کارکنان شعب را برای دستیابی به اهداف و کسب موفقیت بانک ضروری دانست. قربانی گفت: با توجه به این که بانک دی در بیشتر مراکز استان ها تک شعبه ای است باید بتواند با عملکرد قوی تر به عنوان یک سوپرمارکت مالی در منطقه […]
مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه شیراز برنامه محور بودن کارکنان شعب را برای دستیابی به اهداف و کسب موفقیت بانک ضروری دانست.
قربانی گفت: با توجه به این که بانک دی در بیشتر مراکز استان ها تک شعبه ای است باید بتواند با عملکرد قوی تر به عنوان یک سوپرمارکت مالی در منطقه ایفای نقش نماید.
مدیرعامل بانک دی با تاکید بر تقویت همدلی کارکنان در پیشبرد اهداف شعبه تصریح کرد: همدلی به عنوان یک اصل همواره سرلوحه فعالیت های کارکنان بانک دی بوده است که با اتکا به آن توانسته ایم از آزمون های سخت سربلند بیرون بیایم.وی افزود: همدلی و هم افزایی در تمامی بدنه بانک دی احساس می شود و به مدد سخت کوشی و روحیه شکست ناپذیر همکاران متعهد امروز شاهد خبر های خوبی از بانک دی هستیم.
قربانی، برنامه محور بودن کارکنان را یک الزام در مسیر انجام ماموریت های محوله دانست و گفت:برنامه ریزی و برنامه محوری از ضروریات کسب موفقیت و دستیابی به اهداف و شاخص های مورد نظر سازمان است و انتظار می رود همکاران شعب با اهتمام بر این مهم، موفقیت بانک را تداوم بخشند.
مدیرعامل بانک دی با یادآوری این که کارکنان شعب از مهم ترین نقاط تماس حضوری مشتریان با بانک هستند، افزود: در دنیای تجارت امروزی مفهوم ارتباط با مشتری در مرکز توجه قرار گرفته است و به دلیل افزایش رقابت بین بانک های مختلف، تنها راه موفقیت در این رقابت فشرده تمرکز بر روش های نوین مشتری مداری است.