همایش سراسری کارگزاران صنعت بیمه به میزبانی بیمه زندگی خاورمیانه برگزار و حاضرین درباره موضوعات مختلف از جمله ارزیابی ریسک، بازار فروش بیمه‌های زندگی در کشور و بیمه‌های مستمری به بحث پرداختند. در همایش سراسری کارگزاران صنعت بیمه که با حضور کارگزاران صنعت بیمه از سراسر کشور به میزبانی بیمه زندگی خاورمیانه برگزار شد، مدیران […]

همایش سراسری کارگزاران صنعت بیمه به میزبانی بیمه زندگی خاورمیانه برگزار و حاضرین درباره موضوعات مختلف از جمله ارزیابی ریسک، بازار فروش بیمه‌های زندگی در کشور و بیمه‌های مستمری به بحث پرداختند. در همایش سراسری کارگزاران صنعت بیمه که با حضور کارگزاران صنعت بیمه از سراسر کشور به میزبانی بیمه زندگی خاورمیانه برگزار شد، مدیران شرکت ها در موضوعات مختلف بیمه‌ای مانند ارزیابی ریسک، بازار فروش بیمه‌های زندگی در کشور و بیمه‌های مستمری به بحث و تبادل نظر پرداختند. مهدی نوروزی مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه IT BASE شدن شرکت را از اهداف مدیریت کلان شرکت عنوان کرد و افزود: با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی صورت گرفته، شرکت بیمه زندگی خاورمیانه نهایت استفاده از سیستم های فناوری اطلاعات، ارتباطات و استارتاپ‌ها خواهد داشت و سعی بر این است تا از این طریق کیفیت و سرعت ارائه خدمات به بیمه‌گذاران به نحو چشمگیری افزایش یابد. وی در ادامه تصریح کرد: شرکت بیمه زندگی خاورمیانه اقدام به طراحی و ارائه محصول «بیمه مستمری و بازنشستگی تکمیلی» کرده است. باتوجه به افزایش نرخ رشد جمعیت در دهه ۶۰ شمسی، در آینده نزدیک جامعه ایران با تعداد زیادی از افراد بازنشسته مواجه خواهد شد که شرایط و مشکلات اقتصادی باعث خواهد شد تا علاوه بر حقوق بازنشستگی دریافتی خود نیازمند مبالغی به عنوان مکمل برای گذران زندگی داشته باشند. مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه ادامه داد: این محصول منحصر بفرد طوری طراحی شده است تا بازنشستگان از مزایای تضمین بیمه‌نامه، در طول مدت دریافت مستمری بازنشتگی بهره‌مند شوند. مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه گفت: ما به عنوان اولین شرکت تخصصی فعال در حوزه بیمه‌های زندگی قصد داریم تا با تاسیس و افزایش تعداد دفاتر ارتباطی خود در سراسر کشور خدمات بهتری به هموطنان داشته و با سهل‌ترین روش‌ها، خدمات بیمه‌ای را در اختیار مردم قرار دهیم.

٧٠ درصد حق بیمه تولیدی مربوط به شبکه
فروش است

مدیرعامل بیمه تجارت نو با اشاره به حق بیمه تولیدی ٤٤ هزار میلیارد تومانی سال ٩٧ در صنعت بیمه گفت: ٧٠ درصد این رقم را شبکه فروش و نمایندگان فروخته‌اند.
نیما نوراللهی در نخستین همایش سراسری شبکه فروش بیمه تجارت‌نو گفت: امروز نزدیک به ٧٠ هزار نفر در شبکه فروش صنعت بیمه فعال هستند که ٧٠ درصد حق بیمه تولیدی سال گذشته را تولید کرده‌اند.
وی افزود: در سال ٩٧ حدود ٤٤ هزار میلیارد تومان حق بیمه تولید شده که اگر متوسط کارمزد هر نماینده را ١٠ درصد بدانیم، سهم سرانه هر نماینده حدود ٤ میلیون تومان می شود.
دبیر همایش و معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه تجارت نو نیز در این همایش برخی از اهداف این همایش را “نمایش هم راستایی استراتژی مجموعه با فرمان مقام معظم رهبری در ”سال رونق تولید”، “نشان دادن توانمندی بیمه تجارت‌نو در صنعت بیمه”، “رسیدن به رشد قابل قبول در عملکرد” ، “افزایش تعامل میان مدیریت ستاد و شبکه فروش” ، “آشنایی بیشتر شبکه فروش با عملکرد جاری و برنامه های آتی” و “تقدیر از نمایندگان و کارگزاران برگزیده به همراه شعب برتر” عنوان کرد.

برای سیزدهمین سال متوالی بیمه آسیا خبرنگاران را بیمه کرد

بیمه آسیا برای سیزدهمین سال متوالی خبرنگاران حوزه بیمه رسانه‌های جمعی کشور را تحت پوشش بیمه حوادث گروهی قرار داد. روابط عمومی بیمه آسیا در اطلاعیه‌ای با تبریک روز خبرنگار به تمامی فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، اعلام کرد: خبرنگاران حوزه بیمه رسانه‌های جمعی کشور برای سیزدهمین سال متوالی به مدت یک سال از تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ تا ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ در مقابل فوت، نقص عضو یا از کار افتادگی براثر حادثه و هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه تحت پوشش بیمه حوادث گروهی بیمه آسیا قرار دارند. بنا بر این اطلاعیه، بیمه آسیا از سال ۱۳۸۶ و برای تقدیر، قدردانی و همراهی در مواقع بروز حوادث، خبرنگاران حوزه بیمه رسانه های جمعی کشور را تحت پوشش بیمه حوادث گروهی قرار داده است.