ارسال اقلام تبلیغات گردشگری به ۳۰ کشور بازار هدف
ارسال اقلام تبلیغات گردشگری به ۳۰ کشور بازار هدف

در هفته گردشگری توزیع و ارسال اقلام تبلیغاتی به سفارتخانه‌ها یا رایزنی‌های فرهنگی ایران در ۳۰ کشور بازار هدف صورت می‌گیرد. اقلام تبلیغاتی کشورها حسب اولویت و زبان و محصول گردشگری متفاوت خواهد بود. مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت گردشگری گفت: اقلام تبلیغاتی کشورها حسب اولویت و زبان و محصول گردشگری متفاوت خواهد […]

در هفته گردشگری توزیع و ارسال اقلام تبلیغاتی به سفارتخانه‌ها یا رایزنی‌های فرهنگی ایران در ۳۰ کشور بازار هدف صورت می‌گیرد. اقلام تبلیغاتی کشورها حسب اولویت و زبان و محصول گردشگری متفاوت خواهد بود. مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت گردشگری گفت: اقلام تبلیغاتی کشورها حسب اولویت و زبان و محصول گردشگری متفاوت خواهد بود. محمد ابراهیم لاریجانی ادامه داد: زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی، روسی، ترکی، آذربایجانی، ترکی استانبولی، آلمانی و فرانسه از جمله زبان‌های موجود استفاده شده در اقلام تبلیغاتی است. روسیه، هند، ترکیه، ارمنستان، آلمان، فرانسه، اتریش، آذربایجان، عمان، عراق، افغانستان، پاکستان و کشورهای فارسی زبان بخشی از کشورهایی‌ هستند که اقلام تبلیغاتی برایشان ارسال می‌شود.