اعتمادسازی و برندسازی طی دو سال اخیر  از مهمترین نقش‌های روابط عمومی بود
اعتمادسازی و برندسازی طی دو سال اخیر  از مهمترین نقش‌های روابط عمومی بود

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران از اعتمادسازی و برندسازی این سازمان در دو سال اخیر به عنوان مهمترین نقش روابط عمومی خبر داد. مهدی رضایی در افتتاحیه نشست تخصصی و کارگاه آموزشی با مسئولین روابط عمومی های این سازمان گفت: در دو سال اخیر رتبه سازمان ارتقا پیدا کرده و روابط […]

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران از اعتمادسازی و برندسازی این سازمان در دو سال اخیر به عنوان مهمترین نقش روابط عمومی خبر داد. مهدی رضایی در افتتاحیه نشست تخصصی و کارگاه آموزشی با مسئولین روابط عمومی های این سازمان گفت: در دو سال اخیر رتبه سازمان ارتقا پیدا کرده و روابط عمومی وظایف خود را به خوبی اجرا کرده و اعتمادسازی و برندسازی سازمان در این زمینه به خوبی شکل گرفته که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
وی افزود: روابط عمومی بخش اعظم از وظایف سازمان را بر عهده دارد که این نقش همچنان پر رنگ است و از آنجا که روابط عمومی پل ارتباطی بین سازمان و مردم می باشد باید این نقش به خوبی ایفا گردد که در جهان امروزه تعامل یکسویه جوابگو نیست و باید تعاملات دو سویه برقرار شود و نقش رسانه ها و روابط عمومی ها در این زمینه تاثیرگذار خواهد بود. معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به عملکرد خوب روابط عمومی در سطح ستاد و استان ها بیان کرد: روابط عمومی سازمان و استان ها جزو دستگاه های محدود است که کار خود را به خوبی
انجام می دهند.
رضایی اظهار داشت: ارتباط با رسانه ها تعامل دوسویه بین مردم و دستگاه را ایجاد می‌کند و باید در اولویت قرار گیرد که این ارتباط بیشتر شود.
وی با اشاره به رصد اخبار منفی در رسانه های مربوط به سازمان اذعان داشت: اخبار باید به خوبی از طرف روابط عمومی رصد شود و به موقع جوابگوی آن باشد.
معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، راستگویی و صداقت را یکی از اصول حرفه‌ای روابط عمومی دانست و افزود: تا به حال نشده که اخبار یا آماری نادرست از طرف سازمان به مردم ارائه شود و این موضوع به خوبی در سازمان رعایت شده و همیشه با واقعیت و صداقت با مردم صحبت خواهیم کرد. وی با اشاره به استفاده از هنر و خلاقیت در روابط عمومی یادآور شد: برای موفقیت در کار همیشه نیاز به آموزش است و آموزش مستمر و تسلط به تکنولوژی روز نیاز واقعی سازمان است. رضایی مستندات تصویری در کارهای خدمت به مردم توسط روابط عمومی ها را به عنوان یک اثر ماندگار و راهکاری برای ارائه عملکرد جذاب برای سازمان دانست.