اعلام اسامی داوران هفته چهارم لیگ برتر
اعلام اسامی داوران هفته چهارم لیگ برتر

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد که پیام حیدری قضاوت دیدار دربی اصفهان را به عهده دارد. به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسامی داوران قضاوت‌کننده در هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از سوی کمیته داوران اعلام شد. تیم داوری در این رقابت‌ها […]

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد که پیام حیدری قضاوت دیدار دربی اصفهان را به عهده دارد.
به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسامی داوران قضاوت‌کننده در هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از سوی کمیته داوران اعلام شد. تیم داوری در این رقابت‌ها به شرح زیر است:
جمعه ۱۴ آبان ماه
هوادار تهران – پدیده مشهد
داور: حسین زیاری، کمک‌ها: قهرمان نجفی و حمیدرضا افشون، داور چهارم: وحید زمانی
ناظر: علیرضا یزدانی
تراکتور تبریز – پیکان تهران
داور: سیدعلی‌اصغر مومنی، کمک‌ها: سیدیعقوب حجتی و هیوا بهمنی، داور چهار: امیرسامان سلطانی
ناظر: محمدرضا فلاح
فجر سپاسی شیراز – استقلال
داور: مرتضی منصوریان، کمک‌ها: آرمان اسعدی و یعقوب سخندان، داور چهارم: سیدمهدی مرجان‌زاده
ناظر: یداله جهانبازی
ذوب‌آهن اصفهان – سپاهان اصفهان
داور: پیام حیدری، کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و فرهاد مروجی، داور چهارم: مسعود حقیقی
ناظر: ابوطالب طاهریان

شنبه ۱۵ آبان ماه
مس رفسنجان – آلومینیوم اراک
داور: محمدحسین ترابیان، کمک‌ها: علیرضا طاهرخانی و امین زاهدی، داور چهارم: شبیر بهروزی
ناظر: فریدون اصفهانیان
نساجی مازندران – صنعت نفت آبادان
داور: حسن اکرمی، کمک‌ها: میلاد قاسمی و مجتبی غریب، داور چهارم: علی بای
ناظر: رسول فروغی
پرسپولیس – گل‌گهر سیرجان
داور: بیژن حیدری، کمک‌ها: علی میرزابیگی و علیرضا ایلدرم، داور چهارم: ناصر جنگی
ناظر: رضا سخندان
نفت مسجدسلیمان – فولاد خوزستان
داور: علی صفایی، کمک‌ها: علی احمدی و محسن بابایی، داور چهارم: ایمان کهیش
ناظر: محسن قهرمانی

چرا مهدوی کیا؛ الهیار را دعوت نکرد؟
الهیار صیاد منش مهاجم ایرانی تیم زوریا لوهانسک می تواند تیم امید را هم در این دوره از مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا همراهی کند و هم در دوره بعدی.
او از آنجایی که متولد ۸ تیر ۱۳۸۰ است می تواند تیم امید را در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و راهیابی به المپیک پاریس همراهی کند. بر اساس قوانین فیفا بازیکنانی که متولد ۱۳۷۹٫۱۰٫۱۱ به بالا باشند می توانند در بازی های مقدماتی المپیک و در نهایت در پاریس برای تیم های امید بازی کنند. مهدی مهدوی کیا در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال(۲۰۲۲- تاشکند) در شهر دوشنبه تاجیکستان از الهیار صیادمنش دعوت نکرد که به نظر می رسد این به خاطر برگزاری این بازی ها در روزهای غیر فیفا بود و اگر هم از الهیار دعوت می کرد این بازیکن نمی توانست در اردوی تیم امید حاضر شود و قطعا باشگاهش با این حضور مخالفت می کرد. مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید به همین بهانه به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد داده است که از این پس مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا را در روزهای فیفا برگزار کند. خوشبختانه مسابقات نهایی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا از ۱۰ تا ۲۸ خرداد با حضور ۱۶ تیم در تاشکند برگزار می شود و از آنجایی که اردیبهشت ماه مسابقات لیگ برتر کشورهای اروپایی به پایان می رسد الهیار صیادمنش می تواند بدون دغدغه خاطر در اردوی تیم امید حاضر شود و برای ایران در این بازیها به میدان بیاید. همان طور که اشاره شد الهیار به خاطر شرایط سنی اش می تواند در دوره بعدی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا همراه تیم امید باشد و با ایران برای صعود به المپیک با رقبا مبارزه کند.

ورزشگاه مسجدسلیمان آماده میزبانی در هفته چهارم
ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان آماده میزبانی در هفته چهارم لیگ برتر است.
یکی از مسائلی که طی روزهای گذشته در رسانه ها مطرح شده، مربوط به نامساعد بودن چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان بوده است. بعد از لغو میزبانی نفت مسجدسلیمان در شهرخودش و برگزاری دیدار این تیم مقابل سپاهان در اهواز مسئولان شهری مسجدسلیمان برای ترمیم چمن اقدام کردند. عملیات ترمیم چمن ورزشگاه از حدود ۱۰ روز پیش آغاز شد و حالا چمن ورزشگاه مسجدسلیمان به شرایط خوبی رسیده است.
با این تفاسیر این ورزشگاه آماده میزبانی تیم نفت در هفته چهارم لیگ برتر شده است. نفت مسجدسلیمان در هفته چهارم روز شنبه ۱۵ آبان میزبان فولاد خوزستان است و با شرایط موجود دیدار خوزستانی های لیگ برتر در ورزشگاه خانگی نفت MIS برگزار خواهد شد.
اعضای تیم نفت هم روز پنجشنبه از اهواز به مسجدسلیمان می‌روند تا آخرین تمرین خود را قبل از دیدار با فولاد در ورزشگاه خانگی خود برگزار کنند.