افزایش بودجه شهرداری شهر ماهدشت
افزایش بودجه شهرداری شهر ماهدشت
۲۱۵ درصد بودجه امسال شهرداری شهر ماهدشت نسبت به پارسال افزایش داشته است .

عسگر نصیری شهردار ماهدشت در جلسه شورای اداری شهرستان کرج گفت: بودجه شهرداری ماهدشت نسبت به پارسال افزایش ۲۱۵ درصدی داشته که موجب تسهیل در اجرای پروژه ها شد.

نصیری ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه بیان کرد: پیشاپیش فرا رسیدن سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار را تبریک می گویم.

وی با اشاره به توسعه و ساماندهی پروژه ها توضیح داد: ۶۷درصد بودجه شهرداری را به حوزه های عمرانی اختصاص دادیم و در چهار ماه گذشته ۵۰درصد بودجه محقق شده است.

به گفته ی شهردار ماهدشت بدهی های میلیاردی سال های گذشته تسویه شده است و شهرداری هیچگونه بدهی ای از قبل ندارد.

نصیری تشریح کرد: ساماندهی املاک و ایجاد بانک اطلاعات املاک شهرداری، استفاده از نرم افزار های مالی در راستای شفاف سازی از دیگر اقدامات ما در یک سال گذشته است.

وی با اشاره به ساماندهی و استفاده بهینه از پتانسیل های موجود افزود: ساماندهی سیستم شهرسازی و کنترل ساخت ساز ها بصورت دیجیتال و سیستمی انجام می شود.

عضو شورای اداری ادامه داد:  تبلیغات شهری و اطلاع رسانی مناسبت های مختلف، نصب المان های مذهبی در شهر، برگزاری جشن های مختلف در نقاط مختلف شهر و همچنین برگزاری جشن چند  کیلومتری غدیر از دیگر اقدامات شهرداری است.

بازگشایی، تراش و اسفالت بلوار بسیج، لکه گیری معابر اصلی و فرعی شهر، جمع آوری میزان زیادی نخاله از سطح شهر، پاکسازی رفت و روب و شستشو جوی ها و معابر، و ….اقداماتی بود که شهردار عنوان کرد.

شهردار ادامه داد: رنگ آمیزی مبلمان شهری، بهبود روشنایی معابر، نصب تندیس مشاهیر در پیاده راه بلوار اصلی شهر، تکمیل احداث پارک شهید نجفی، اسفالت جاده های مواصلاتی ماهدشت به  کرج و محمدشهر  از اقدامات انجام شده است ‌.

پایگاه خبری مدیریت شهری ماهدشت