انتقاد درست، عامل پیشرفت سازمان است
انتقاد درست، عامل پیشرفت سازمان است

  مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که انتقاد درست و به جا می تواند عامل پیشرفت هر سازمانی باشد، گفت: نباید اجازه بدهیم انتقادهای نا به جا و اظهارات غیرواقعی، بانک ملی ایران را به عنوان یک سرمایه ملی و عمومی تخریب کند. دکتر محمدرضا حسین زاده با تاکید بر این که […]

 

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که انتقاد درست و به جا می تواند عامل پیشرفت هر سازمانی باشد، گفت: نباید اجازه بدهیم انتقادهای نا به جا و اظهارات غیرواقعی، بانک ملی ایران را به عنوان یک سرمایه ملی و عمومی تخریب کند.

دکتر محمدرضا حسین زاده با تاکید بر این که شنیدن بی واسطه نظرات، انتقادها و پیشنهادها، راهکاری درست برای پی بردن به ایده ها و روش های اصلاح سازمانی است، ادامه داد: فضای مجازی و رسانه های اجتماعی به خوبی این امکان را فراهم کرده اند که کارکنان و مشتریان در اسرع وقت پیام خود را به مدیران سازمان منتقل کنند.

وی با اشاره به این که اداره کردن سازمانی به بزرگی بانک ملی ایران با مسائل و چالش های متعددی رو به روست، خاطرنشان کرد: ما در اداره کردن بانک از همه تفکرات و ایده ها بدون توجه به جنسیت، قومیت و یا مذهب بهره می گیریم.

حسین زاده با بیان این که همه کشور، عظمت و ابهت بانک ملی ایران را پذیرفته اند، ادامه داد: مشتری، نخستین دارایی ماست و نباید اجازه دهیم هیچ اتفاقی، رابطه بانک و مشتری را تحت تاثیر قرار دهد. او به راه اندازی طرح ها و خدمات جدید در بانک ملی ایران اشاره کرد و با بیان این که بام، بله، نشان پرداخت و… محصولاتی نوآورانه برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مشتریان اند، اظهار کرد: کارکنان بانک ها در هر شرایطی سر کار خود حاضر می شوند و اجازه نمی دهند روند خدمت رسانی به مردم متوقف شود.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این نشست با بیان این که همه کارکنان بانک، مدیران آن هستند، گفت: خوشبختانه ایده های ناب و فراوانی از سوی همکاران مطرح شده که هر کدام به فراخور بررسی و در صورت لزوم عملیاتی خواهد شد.

مسعود خاتونی با اشاره به این که استراتژی بانک، مدون شده و با قدرت در حال عملیاتی شدن است، ادامه داد: نباید عیب جویی به یک رویه تبدیل شود، بلکه باید نقاط قوت سازمان بیش از پیش تقویت شده و نقاط ضعف نیز در اسرع وقت برطرف شود.

 

رونمایی از سامانه احراز هویت سجام در شعب بانک شهر

 

احراز هویت مشتریان در سامانه سجام (سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان) توسط شعب بانک شهر طی مراسمی با حضوراحمد درخشنده مدیر عامل بانک شهر و حسین فهیمی مدیرعامل شرکت سمات (شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه) عملیاتی شد.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر گفت:هم اکنون این بانک در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان امکان انجام فرآیند احراز هویت حضوری مشتریان در سامانه سجام را در تمامی ۲۶۱ شعبه خود فراهم کرده است.

وی با اشاره به استقبال صورت گرفته از بازار سرمایه طی سال های اخیر، افزود: بانک شهر علاوه بر خدمات رسانی به شهروندان از طریق شرکت کارگزاری شهر، اقدام به ارائه انواع خدمات در شعب این بانک کرده است. جواد عطاران در همین راستا افزود: در حال حاضر شعب بانک شهر قادر به ارائه خدمات مربوط به صدور کد بورسی به نمایندگی از کارگزاری شهر، ایجاد کد کاربری در سامانه معاملات برخط شرکت مذکور، خدمات حسابهای وکالتی و واریز به حساب عملیاتی تسویه نقدی در بورس کالا و خدمات احراز هویت مشتریان در سامانه سجام است که امیدواریم با لطف خداوند متعال ، تلاش و همت کارکنان گستره این خدمات روز به روز افزایش یابد.

عطاران ادامه داد: به منظور تسهیل فرآیند معاملات در بازار بورس اوراق بهادار سرویسی تحت عنوان ” سرویس بورسار” به تمامی مشتریان فعال در بازار سرمایه ارائه شده است که با استفاده از این سرویس مشتریان می توانند به صورت ایمن و آسان، نسبت به انجام معاملات برخط خرید و فروش سهام در بازار بورس و اوراق بهادار در بستر اینترنت و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب کارگزاری ها اقدام کنند.