هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک تجارت در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری این بانک و بیمه رازی بر لزوم ارائه خدمات بانکی در راستای توسعه صنعت بیمه کشور تاکید کرد . در مراسمی با حضور دکتر اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت و علی جباری مدیرعامل بیمه رازی ، تفاهم نامه همکاری منعقد شد. در این […]
هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک تجارت در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری این بانک و بیمه رازی بر لزوم ارائه خدمات بانکی در راستای توسعه صنعت بیمه کشور تاکید کرد .
در مراسمی با حضور دکتر اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت و علی جباری مدیرعامل بیمه رازی ، تفاهم نامه همکاری منعقد شد.
در این مراسم مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به سابقه دیرین همکاری این بانک با صنعت بیمه کشور ، گفت: ارائه خدمات بانکی به ویژه خدمات الکترونیک علاوه بر تسهیل و تسریع انجام امور بیمه ای ، فضای مناسبی را برای توسعه این صنعت درکشور به وجود خواهد آورد .
وی با تاکید برلزوم بسترسازی مناسب خدمات و راه حل های بانکی برای ارائه به صنعت بیمه به عنوان یکی از بازارهای متعامل با صنعت بانکی ، افزود :تلاش کارشناسان در بانک تجارت معطوف این امر کلیدی است که با استفاده از ظرفیت های موجود بانک و نیازسنجی دقیق ، بسته های خدماتی مورد نیاز شرکتهای بیمه ای از جمله بیمه رازی را طراحی و ارائه کنند و انعقاد این تفاهم نامه گام موثری در راستای تقویت تعاملات فیمابین محسوب می شود .
علی جباری، مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به چشم انداز تفاهم نامه منعقده اظهار امیدواری کرد: امضای تفاهمنامه همکاری بانک تجارت و بیمه رازی مسیرمناسبی برای همکاری، همافزایی و خلق ارزش افزوده بین دو صنعت بسیار مهم و تاثیرگذار بیمه و بانک باشد.
ارائه خدمات بانکی به بیمه گران و بیمه گزاران از طریق درگاه های بانکی ، دستگاه های پایانه فروشگاهی و وب کیوسک های فعال بانک تجارت به منظور پرداخت حق بیمه و مبالغ خسارت بیمه گزاران از جمله مفاد این تفاهم نامه است .
شبکه فروش بیمه تعاون، پاداش تلاش مضاعف خود را دریافت کردند
شبکه فروش بیمه تعاون، پاداش تلاش مضاعف خود را دریافت کردندشبکه فروش بیمه های آتش سوزی بیمه تعاون با توجه به ثبت رکورد بالاتر از میانگین سال قبل خود، پاداش تلاش مضاعف خود را دریافت کردند.
حسن پوراسکندری، مدیر بیمه های آتش سوزی این شرکت در گفتگوی تیرماه خود در خصوص طرح ترغیبی و انگیزشی شبکه فروش مطرح کرده بود: «بر اساس این طرح، هریک از اعضای شبکه فروش که نسبت به مدت مشابه سال قبل بتواند رشدی در فروش بیمه نامه خود داشته باشد، معادل همان رشد، از امتیازاتی برخوردار خواهد شد».
او همچنین گفته بود: «تمام شبکه فروش که به تازگی به این شرکت پیوسته اند نیز، از امتیازاتی معادل پورتفوی دست یافته، برخوردار خواهند شد».
با توجه به این طرح، پوراسکندری مطرح کرد: «هم اکنون پاداش شبکه فروشی که اقدام به تلاش مضاعف برای گسترش شبکه فروش و نیز فرهنگسازی هرچه بیشتر برای بهره مندی عموم مردم از خدمات بیمه ای به ویژه بیمه های مربوط به حوادث کرده اند، برای ماه های مهر و آبان پرداخت شده است».
شایان ذکر است که پوراسکندری از ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ که حکم خود برای مدیریت بیمه های آتش سوزی بیمه تعاون را دریافت کرده تا کنون هدف خود را بر روی آگاهی بخشی و فرهنگسازی هرچه بیشتر برای بهره مندی عموم مردم از خدمات بیمه ای به ویژه بیمه های مربوط به حوادث گذاشته است.
او همچنین با اعتقاد به اینکه «انتقال دانش به شبکه فروش موجب تقویت هرچه بیشتر عملکرد می شود» سعی در ترغیب هرچه بیشتر آنها برای بهبود فروش سازمانی با استفاده از دانش حداکثری به پشتوانه شبکه فنی و دوره های آموزشی گوناگون داشته و در این زمینه فعالیت های متعددی انجام داده است.