بازدید از پروژه در حال احداث مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر ماهدشت
بازدید از پروژه در حال احداث مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر ماهدشت
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان البرز با همراهي فرماندار شهرستان كرج و مدير كل مركز كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان البرز از پروژه‌ي در حال احداث كانون در ماهدشت كرج، بازديد به عمل آوردند.

دكتر توحيد شيريزاد روز يكشنبه ۳۱ تير ماه ۱۴۰۳ به اتفاق يحيي رمضاني فرماندار شهرستان كرج و مدير كل مركز كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان البرز از پروژه‌ي در حال احداث مركز كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در ماهدشت كرج، بازديد كرده و موانع و مشكلات پيرامون اين پروژه را مورد بحث و بررسي قراردادند.

زينب عاشري، مدير كل كانون البرز بيان داشت: با توجه به پيش بيني انجام شده براي گسترش مراكز كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان البرز، اين موضوع به صورت جدي در دستور كار قرار دارد و به حمد الهي در سال جاري توانستيم مركز غدير مهدي آباد را به مراكز كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان البرز، اضافه كنيم و در نظر داريم به مرور بر تعداد مراكز به ويژه در مناطقي كه از قبل تلاش‌هايي براي احداث مركز انجام شده و بلاتكليف مانده است، بيفزاييم .

مدير كل مركز كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان البرز اعلام كردند، با حمايت‌هاي مسئولان، به زودي مركز كانون در ماهدشت گشايش يافته و كودكان و نوجوانان اين منطقه كه از مناطق كم برخوردار استان است، از خدمات فرهنگي، هنري ، ادبي ويژه برخوردار شوند.

  • نویسنده : نگار اصغری