بانک مسکن با تمام قوا برای خانه‌دار شدن هموطنان اقدام خواهد کرد
بانک مسکن با تمام قوا برای خانه‌دار شدن هموطنان اقدام خواهد کرد

  هدف بانک مسکن تسهیل در خانه دار شدن هموطنان است و در این راستا با تمام توان اقدام خواهد کرد و بزودی تمامی موانع رفع خواهد شد. محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن این مطلب را در بازدید از پروژه های طرح اقدام ملی شهرستان زاهدان عنوان کرد و با مناسب دانستن پیشرفت طرح، برای […]

 

هدف بانک مسکن تسهیل در خانه دار شدن هموطنان است و در این راستا با تمام توان اقدام خواهد کرد و بزودی تمامی موانع رفع خواهد شد.

محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن این مطلب را در بازدید از پروژه های طرح اقدام ملی شهرستان زاهدان عنوان کرد و با مناسب دانستن پیشرفت طرح، برای رفع موانع و تسهیل در اتمام پروژه، دستور بررسی ها و اقدامات لازم را صادر کرد.

طی این بازدید، مهدیار معاون اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، ضمن ارائه اقدامات و پیشرفتهای طرح، خواستار افزایش سقف تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن به حداقل ۳ میلیارد ریال شد و همچنین درخواست کرد: در صورت امکان، مدت تقسیط نیز به ۲۰ سال افزایش یابد .

طرح اقدام ملی مسکن شهرستان زاهدان در شهرک جهاد زاهدان و تعداد ۳۵۶۰ واحد مسکونی در حال ساخت و اقدام می باشد .

در این بازدید، جامی رییس هیات مدیره اتحادیه تعاونی های مسکن نیز عنوان داشت: یکی از موانع فعالیت تعاونی ها، درخواست بانک برای ارایه صورت حساب های مالی حسابرسی شده است که مانع دریافت تسهیلات در زمان مناسب می باشد ‌.

همچنین اعضای هیات مدیره تعاونی مسکن مذکور طی دیداری با مدیر عامل بانک با ارائه درخواست های خود، از پیوستن به جمع مشتریان بانک مسکن استقبال کردند.

«محمد رضا فرزین» مدیرعامل بانک ملی ایران شد

دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی دکتر محمد رضا فرزین را به مدت دو سال به عنوان مدیرعامل بانک ملی ایران منصوب کرد.

در این حکم بر لزوم سودآور ساختن بانک و پیگیری برای افزایش کفایت سرمایه به سطح استانداردهای مطلوب نظارتی تا پایان سال ۱۴۰۱، افزایش سریع حجم عملیات ارزی بانک حداقل به میزان ۱۰۰ درصد نسبت به سال قبل، خروج از بنگاهداری غیرضرور و واگذاری حداقل ۵۰ درصد از ارزش سرمایه گذاری بانک در شرکت های فرعی تا پایان سال آینده در کنار فروش اموال مازاد بانک تاکید شده است.

هدایت اعتبارات به سمت بخش های مولد اقتصادمتناسب با اولویت های توسعه ای کشور و ممنوعیت اعتباردهی به فعالیت های سوداگری، استقرار کامل حاکمیت شرکتی و رعایت استانداردهای نظارتی و کنترل ریسک به منظور افزایش استحکام مالی بانک همزمان با استقرار کامل نظام اعتبارسنجی و رتبه بندی و بهداشت اعتباری از دیگر خواسته های وزیر اقتصاد از مدیرعامل جدید بانک ملی ایران است.

در حکم انتصاب فرزین همچنین بر لزوم رعایت کامل مصوبات شورای پول و اعتبار در خصوص نرخ سپرده ها و تسهیلات، توجه بیش از پیش به جوان گرایی و پرورش استعدادها به منظور جانشین پروری، شفافیت و تبادل قراردادهای منعقده میان بانک و مشتری و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تملیکی تاکید شده است.

لزوم گسترش انواع تسهیلات خرد و کارت های اعتباری با توجه به رتبه اعتباری و یا حداقل وثیقه همراه با رعایت انضباط بودجه ای و مدیریت هزینه ها از دیگر بندهای متن حکم انتصاب مدیرعامل جدید بانک ملی ایران است.

رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک ملت شد

رضا دولت آبادی با تصمیم و راى اعضای هیات مدیره، به عنوان مدیر عامل جدید بانک ملت انتخاب شد.

در پی استعفای محمد بیگدلی مدیرعامل پیشین بانک ملت، رضا دولت آبادی به عنوان مدیرعامل جدید، برگزیده و معرفی شد.

روابط عمومی بانک ملت با قدردانی از تلاش های صادقانه بیگدلی مدیرعامل پیشین، انتصاب آقای دولت آبادی به عنوان مدیرعامل جدید را به ایشان تبریک می گوید.

 

 

هادی اخلاقی مدیرعامل جدید بانک تجارت شد

با تصویب هیات مدیره بانک تجارت و تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، هادی اخلاقی به عنوان مدیرعامل این بانک انتخاب شد. به نقل از روابط عمومی بانک تجارت اعضای هیات مدیره بانک تجارت به نمایندگی از سوی سهامداران، هادی اخلاقی را به عنوان مدیرعامل جدید بانک تجارت منصوب کردند.

اعضای هیات مدیره بانک تجارت در این جلسه از زحمات صادقانه و ارزشمند رضا دولت آبادی در دوران تصدی سمت مدیر عاملی این بانک تقدیر به عمل آوردند.